  • 1. Data: 2007-08-22 16:10:26
    Temat: Re: VISA Gold LB - regulamin, czy tak może być ?
    Od: s...@o...pl

    ja sugerowałabym raczej zajrzeć tu do ustawy o elektronicznych
    instrumentach płatniczych
    np: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=381
    szczególnie pkt 3. 3.

    może to coś wyjaśni, regulaminy kart odwołują się do ustawy i są
    regulowane ustawą.
    więc jeśli dokonana jest transakcja, której Ty nie potwierdzasz,
    owszem, możesz reklamować,
    ale wtedy lepiej też zastrzec kartę.

  • 2. Data: 2007-08-22 17:27:44
    Od: pwk <p...@w...pl>

    No, nie bardzo może.
    transakcje na odległość odbywają się na ryzyko banku, ale istnieje
    możliwość przerzucenia tego ryzyka na klienta jeśli jest taki zapis w
    regulaminie. I tu jest, więc reklamować można, ale raczej niczego się
    nie uzyska. Proponuje raczej inne karty...

  • 3. Data: 2007-08-22 17:29:04
    Od: pwk <p...@w...pl>

    No, nie bardzo może reklamować.
    transakcje na odległość odbywają się na ryzyko banku, ale istnieje
    możliwość przerzucenia tego ryzyka na klienta jeśli jest taki zapis w
    regulaminie. I tu jest, więc reklamować można, ale raczej niczego się
    nie uzyska. Proponuję raczej inne karty...

  • 4. Data: 2007-08-23 08:44:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sie, 19:29, pwk <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > regulaminie. I tu jest, więc reklamować można, ale raczej niczego się
    > nie uzyska. Proponuję raczej inne karty...

    Tylko jakie - patrzalem na regulamin KK BZWBK i BPH - sa podobne
    zapisy.

    Co proponujesz? Gdzi enie ma?

  • 5. Data: 2007-08-23 09:04:54
    Od: pwk <p...@p...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Tylko jakie - patrzalem na regulamin KK BZWBK i BPH - sa podobne
    > zapisy.
    >
    > Co proponujesz? Gdzi enie ma?

    Podobno TB się szanuje i takiego zapisu nie wprowadziła.
    Ma tylko trochę innych wad...