  • Data: 2013-05-29 21:13:15
    Temat: czy Sync dziś utrudnia płatności przez PayU?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    zrobiłem dzis zakup w sklepie internetowym i probowałem zapałcić przez PayU,
    żeby wykorzystać ostatnie dni bez ograniczeń 5%. No i klapa, PayU
    przekierowało na stronę logowania Synca, ale strona sie nie załadowała,
    tylko jakaś pusta, same ramki bez treści i dalej nie myslała się ładować.
    Nie wiem co tego było przyczyną. Ale jak teraz dokończyć płatność? Mam
    email od payU z nr płatności. Przerabiał ktoś to?

    --
    m7marek