  • 11. Data: 2011-06-20 13:27:37
    Temat: Re: czy jakies konto firmowe przebija Idea Bank
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Pendrive wrote:
    > VW ma zdaje sie ograniczenie wyplaty darmowej od 400 zł i

    A Ty do działalności gospodarczej wypłacasz wyłącznie po 20 zł ? ;-))

    > upierdliwy token oraz przestarzaly wizualnbie system transakcyjny,

    Faktycznie, jeżeli strona bankowa nie jest dziełem sztuki, to
    przelewy się bardzo źle robi...
    LOL

    witrak()

  • 12. Data: 2011-06-21 10:29:30
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 20 Jun 2011 14:58:31 +0200, Pendrive <P...@d...pl>
    wrote:

    >czyli zeby skorzystac z gotowki musisz puscic eliksirem, wszystko ok do
    >momentu gdy potrtzebujesz kasy na zaraz i wiesz ze danego dnia masz miec
    >kase na koncie w aliorze.

    tak, to prawda, trzeba przewidywać pewne ruchy.
    Ale te 9k na rachunku daje bufor na przelewy (eliksirem można
    uzupełnić potem, żeby średnie saldo utrzymać).

    >No i trzeba pamietac ze to kosztowna impreza powyzej 10 przelewow a
    >ponizej zaplacisz za taka wyplate conajmniej 0,20 zł.

    nieprawda: swoje konta mam "zaufane", więc takie przelewy (do
    10/miesiąc) nie kosztują.

    >nikt CI nie broni trzymac te konto jako oszczednosciowe, jako ror dla
    >firm, pozostaje w tyle, cokolwiek bys nie napisal, bo wszystkie platne

    ja nie twierdzę, że Alior jest lepszy jako ROR dla firm. Ja twierdzę,
    że dla mnie IB nie ma przewag, a Alior daje mi lepszą ofertę.

    >Alior ma tylko przyjemniejszy system transaykcyjny.

    no wiesz, znam takich, którzy rezygnowali z banków z powodu systemu
    transakcyjnego.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2011-06-21 12:20:38
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    Użytkownik "witrak()" napisał w wiadomości grup

    Pendrive wrote:
    > VW ma zdaje sie ograniczenie wyplaty darmowej od 400 zł i

    >A Ty do działalności gospodarczej wypłacasz wyłącznie po 20 zł ? ;-))

    ja z DG mam tylko wplaty, i z gotowka zwykle nie chadzam, W gotowce zwykle
    potrzebuje 50 zl, czy 100 zl.
    Po za tym liczy sie sama swiadomosc ograniczenia.

  • 14. Data: 2011-06-21 18:28:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-06-20 08:51, Pendrive pisze:
    > to jest fajne, tyle ze tzeba minimum 7 lat wplacac jakas kwote na te
    > konto i po 15 mozesz wyplacic.

    gdzie takie bzdury przeczytałeś?

    nie musisz wpłacać przez 7 lat, możesz całe PSO załatwić jedną wpłatą
    (15kzł) i mieć spokój

    jeżeli ktoś oszczędza w fundusze to PSO da mu możliwość przenoszenia
    aktywów pomiędzy kilkudziesięcioma FI bez konieczności płacenia podatku

    czy Alior lepszy?
    te 50 zł to przychód dla firmy więc trzeba to opodatkować...
    jak ktoś nie potrzebuje karty, przelewów to może konto nie jest mu
    potrzebne?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2011-06-23 12:40:27
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-21 20:28, RobertS pisze:

    > gdzie takie bzdury przeczytałeś?

    powiedzial mi gosc ktory dzwonil do mnie przed wyslaniem kuriera.

    > czy Alior lepszy?

    pisalem przeciez ze idea bank jest obecnie najlepszy bo nie stawia
    zadnego warunku (w zwyklym koncie) dajac wszystko za darmo.

    --
    z magazynem</a>