  • 1. Data: 2004-01-21 03:10:51
    Temat: czy jest darmowa kk?
    Od: "Radek" <r...@n...wp.pl>

    w jakimkolwiek banku w polsce (wolalbym te ogolnopolskie), wydawana za
    darmo, classic - do placenia w necie i przyznawana z przeniesienia innej
    karty.
    bo szczerze powiem w ve mbanku juz mnie wkurza brak mozliwosci zlecenia
    obciazenia kk przy placeniu za komorke i brak mozliwosci placenia w necie.

    kiedys czytalem posta o pbk i multibanku jako tych ktore daja kredytowki za
    free, ale to byly chyba tylko promocje. a czy na dzien dzisiejszy
    jakikolwiek bank ma w swojej ofercie darmowa kk?
    pzdr

  • 2. Data: 2004-01-21 08:04:53
    Temat: Re: czy jest darmowa kk?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radek <r...@n...wp.pl> wrote:
    > kiedys czytalem posta o pbk i multibanku jako tych ktore daja
    > kredytowki za free, ale to byly chyba tylko promocje. a czy na dzien
    > dzisiejszy jakikolwiek bank ma w swojej ofercie darmowa kk?

    Co prawda to nie kredytowka i nie jest bezplatna, ale w Inteligo jest karta,
    ktora powinna spelnic twoje wymagania

  • 3. Data: 2004-01-21 08:18:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-21 04:10, Użytkownik Radek napisał:
    > jakikolwiek bank ma w swojej ofercie darmowa kk?

    BPH-PBK (nie wszystkie karty), pod warunkiem dokonania 4 transakcji,
    ktore rozliczone beda przez bank do konca lutego (czyli wniosek
    musialbys zlozyc w ciagu kilku dni :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-01-21 10:28:51
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Radek" <r...@n...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > free, ale to byly chyba tylko promocje. a czy na dzien dzisiejszy
    > jakikolwiek bank ma w swojej ofercie darmowa kk?

    1. wystarczyło przeczytać zaledwie kilka wątków niżej leniu...
    2. multibank wraz z otworzeniem multikonta

    Pzdr
    KK

  • 5. Data: 2004-01-21 12:11:44
    Od: "Radek" <r...@n...wp.pl>

    > Co prawda to nie kredytowka i nie jest bezplatna, ale w Inteligo jest
    karta,
    > ktora powinna spelnic twoje wymagania

    mam inteligo juz 3 rok :)
    i wlasnie - to nie kredytowka.

  • 6. Data: 2004-01-21 15:47:41
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    KK wrote:

    > 2. multibank wraz z otworzeniem multikonta

    Dodatkowy warunek: muszą być przez rok wpływy zarobków na to konto.

  • 7. Data: 2004-01-22 01:35:49
    Od: " qbq" <q...@N...gazeta.pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> napisał(a):

    > Dodatkowy warunek: muszą być przez rok wpływy zarobków na to konto.

    no co dziwnego?
    to juz byś chciał za zupełne free?
    ;-)
    qbq
    .. ...
    .. ...

  • 8. Data: 2004-01-22 16:27:06
    Od: "Radek" <r...@n...wp.pl>

    odpada, studiuje i jeszcze nie pracuje.
    karte moge dostac tylko z przeniesienia, bo z tej mbankowej chce
    zrezygnowac. za malo funkcjonalna jak na moej potrzeby.
    poza tym karta pbk kosztuje 75 zl, a to jak dla mnie jest za duzo.

  • 9. Data: 2004-01-22 17:59:57
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Radek napisał:
> [...]
    > zrezygnowac. za malo funkcjonalna jak na moej potrzeby.
    > poza tym karta pbk kosztuje 75 zl, a to jak dla mnie jest za duzo.

    Śrajfajzen. 29 złotych/rok

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2004-01-22 23:09:41
    Od: "Radek" <r...@n...wp.pl>

    wlasnie mnie zainteresowala :)
    ale:
    1. czy 3 ostatnie wyciagi z karty mbanku wystarcza zeby dostac karte visa
    nowa (bez dochodow)?
    2. czy visa nowa to electron czy classic?
    3. czy karta jest plaska czy wypukla?
    4. czy mozna nia placic w internecie?
    5. czy mozna zlozyc zlecenie stalego obciazania karty kredytowej u operatora
    telefonii komorkowej (rachunki)?