  • 11. Data: 2004-01-23 10:24:47
    Temat: Re: czy jest darmowa kk?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > 1. czy 3 ostatnie wyciagi z karty mbanku wystarcza zeby dostac karte visa
    > nowa (bez dochodow)?

    Ponoć tak.

    > 2. czy visa nowa to electron czy classic?

    VC

    > 3. czy karta jest plaska czy wypukla?
    > 4. czy mozna nia placic w internecie?
    > 5. czy mozna zlozyc zlecenie stalego obciazania karty kredytowej u
    operatora
    > telefonii komorkowej (rachunki)?

    W związku z pkt.2 - TAK

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-01-23 21:34:25
    Od: "Radek" <r...@n...wp.pl>

    swietnie. wielkie dzieki stary :)
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-01-26 17:05:19
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Radek napisał:
    > swietnie. wielkie dzieki stary :)

    chyba nie taki znów stary, prawda Glenn? :P

    K.

  • 14. Data: 2004-02-06 20:06:47
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > "Radek" <r...@n...wp.pl> wrote in message
    > za
    >
    > 1. wystarczyło przeczytać zaledwie kilka wątków niżej leniu...
    > 2. multibank wraz z otworzeniem multikonta
    >
    > Pzdr
    > KK

    Z tego co wiem to jak się weźmie europożyczkę w Eurobanku dają od ręki za
    free niespersonalizowaną VE (spersonalizowana kosztuje 9 zł)

  • 15. Data: 2004-02-06 21:10:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem to jak się weźmie europożyczkę w Eurobanku dają od ręki za
    > free niespersonalizowaną VE (spersonalizowana kosztuje 9 zł)

    Ale to przecież nie kredytówka! Zwykły debetowy Electron!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn