  • 1. Data: 2009-08-12 07:06:34
    Temat: czy konto Net w Pekao jest darmowe ?
    Od: "Municher" <m...@o...pl>

    Do kredytu hipotecznego (jeszcze z BPH) w Pekao mam konto Eurokonto srebrne,
    płacę 9,95 choć korzystam z niego tylko aby wpłacić pieniądze w okienku,
    spłacić ratę a reztę przelać internetowo do innego banku, nie korzystma z
    karty,
    podobmo mam zapłacić za aneks 150 zł - kurde złodzieje - no ale to raptem
    rok płacenia,
    chyba że później przywlalą opłatę więc strzelę sobie w stopę

  • 2. Data: 2009-08-12 08:13:44
    Temat: Odp: czy konto Net w Pekao jest darmowe ?
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Municher" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    płacenia,
    > chyba że później przywlalą opłatę więc strzelę sobie w stopę

    Witam

    Jesli nie potrzebujesz karty bankomatowej to jest za darmo.
    Karta kosztuje niecale 4 PLN

    Poniewaz nie mozna zalozyc konta NET z zachowaniem nr rachunku
    proponuja Ci aneks - platny
    Sprobuj napisac pismo o rezygnacje i podanie nr rachunku do splat rat.

    U mnie podzialalo to tak, ze zaproponowali zebym jednak zalozyl
    konto NET a aneks zrobia bezplatnie. Wiec sie zgodzilem.

    Ryba