  • 51. Data: 2004-02-03 08:41:18
    Temat: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Od: bezos <a...@a...pl>

    "mr_fix" <m...@k...pl> wrote in news:bvmf0e$n44$1@inews.gazeta.pl:

    > "devnull" <d...@n...net> schrieb im Newsbeitrag

    > a to juz nie kwestia wiary tylko podpisu pod umowa...

    macie jakas zdziczala obsesje na punkcie slowa : UMOWA

  • 52. Data: 2004-02-03 08:54:26
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze devnull:
    > Dobry? Jak moze byc dobry tekst, w ktorym frajerka wierzy, ze jej swietym
    > obowiazkiem jest placic bankowi za kazda usluge, pomimo ze banki obracaja
    > naszymi pieniedzmi?

    Teraz moja pora na pogratulowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. :>

    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<<

  • 53. Data: 2004-02-03 08:56:36
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Marek G:
    [...]
    > Gratuluje dobrego tekstu. Podziwiam jednak ilosc czasu poswiecona
    > "bandzie rozhisteryzowanych ludzikow".
    >
    > To zapewne zasluga tego jasnego szlagu ;-)

    Tak, zdecydowanie. Kiedy dostałam się do systemu transakcyjnego
    i wykonałam swoje przelewy, czerwień nieco spełzła mi sprzed oczu.
    Obserwatorów urażonych nie do końca kulturalnym stylem postingu
    przepraszam. ;)

    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<<

  • 54. Data: 2004-02-03 12:51:32
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl>

    > Gdy ona tak okreslila krytykujacych poczynania mbanku to nie byla
    przesada?

    1. nie krytykujacych poczynania mbanku tylko takich ktorzy zwiazali sie
    emocjonalnie z firma, ktora dla nikogo nie jest dobrym wujkiem, tylko
    nastawionym na osiaganie zysku przedsiebiorstwem.
    2. nie widze powodow dlaczego akurat ww 'frajerka' zasluzyla sobie na to
    miano.

    > Czy podpisujac umowe z mbankiem zgadzal sie ktos na obecne zmiany?

    o ile mi wiadomo do wprowadzenia takich zmian nie jest konieczna zgoda
    klienta, decyduje o tym bank...

    moze nie dosc klarownie objasniles??

    pzdrv
    mr_fix

  • 55. Data: 2004-02-03 15:05:26
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik mr_fix m...@k...pl ...

> [...]
    > emocjonalnie z firma, ktora dla nikogo nie jest dobrym wujkiem, tylko
    > nastawionym na osiaganie zysku przedsiebiorstwem.

    Ale przecież takich klientów chciał mieć bank, o takich zabiegał i takich
    sobie stworzył. Pewnie z punku widzenia prawa jak najbardziej ma prawo
    podnieśc opłaty (wprowadzic) ale dymanie jest tu bez dwóch zdań.

    > 2. nie widze powodow dlaczego akurat ww 'frajerka' zasluzyla sobie na to
    > miano.

    Bo jej post pachniał pracownikiem mBanku przestraszonym tym co uczynił
    :))))

    > o ile mi wiadomo do wprowadzenia takich zmian nie jest konieczna zgoda
    > klienta, decyduje o tym bank...

    Ale klient się może nie zgodzić i mam nadzieję że w okresie 2 miesięcy
    bardzo dużo klientów tak zrobi i zagłosuje nogami :)))

    > umowy...
    > korzystania z
    >
    > moze nie dosc klarownie objasniles??

    Myślę że nikt nie chce tego zrozumieć, i dobrze.
    Właściwie to ja bym był w stanie zgodzić się z tym że to było tylko
    prześciowe (darmowe przelewy) ale skoro takie banki działają na całym
    świecie to dlaczego mBank nagle nie może???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

  • 56. Data: 2004-02-03 21:19:59
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Użytkownik mr_fix m...@k...pl ...
    > Ale klient się może nie zgodzić i mam nadzieję że w okresie 2 miesięcy
    > bardzo dużo klientów tak zrobi i zagłosuje nogami :)))

    sam sie nad tym zastanawiam... zadecyduje rachunek zyskow/strat...

> [...]
    > prześciowe (darmowe przelewy) ale skoro takie banki działają na całym
    > świecie to dlaczego mBank nagle nie może???

    no to fakt... ale to chyba dlatego ze to Polska wlasnie... ;-)

    pzdrv
    mr_fix

  • 57. Data: 2004-02-03 22:25:29
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik mr_fix m...@k...pl ...

    > sam sie nad tym zastanawiam... zadecyduje rachunek zyskow/strat...

    Ja na początek otworzę w VW i trochę pokorzystam - jak nie będzie
    jakiświększych wpadek i korzystanie w miarę przyjemne to pewnie się
    przeniosę.

    > no to fakt... ale to chyba dlatego ze to Polska wlasnie... ;-)

    To mnie najbardziej wkurzał, mBank wyróżniał się na tle tej całej polskiej
    mizerii, a teraz się w nią wkomponował. Trudno.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

  • 58. Data: 2004-02-04 02:12:57
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 3 Feb 2004 08:54:26 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
    wrote:

    >Tako rzecze devnull:
    >
    > Teraz moja pora na pogratulowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. :>

    Cytat:
    "zapłacenie bankowi za usługę [...] za którą IMO należy mu się zapłata."

    dn

  • 59. Data: 2004-02-04 22:15:51
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Co to znaczy "brzydko"? Postanowił wprowadzić opłaty. Jego bank, jego

    Tu nie chodzi o opłaty. To po prostu kiepski styl. Zapewnianie o
    bezpłatności, filozofie, tralalala,
    misja srysja, rada klientów - czy ładnie pracujemy ? A tu bęc diabełek z
    pudełka :
    MAMY TO GDZIES MUSI BYC FORSA NA WYNIKI STOP SZYBKO STOP

    okazuje sie ze to same pozory i mydlenie oczu.
    I jeszcze ten kiepski marketing o tacy tani jestesmy a ci taaaaaaacy drodzy
    zakłamane i nudne jak flaki z olejem

    .
    > politowania). Brzydko byłoby, gdyby ogłosił upadłość i wstrzymał
    > wypłaty.

    a tak, dlatego nie mówie że to zła decyzja. KIR nie jest za darmo.

    > Naprawdę? Może bym się z tobą zgodziła, gdyby nie poinformowano
    > o zmianach w ToIP z dużym wyprzedzeniem.

    co ty q wiesz o wyprzedzeniu ? Nawet miesiaca nie było. To ma być dobra
    praktyka bankowa ?
    A gdzie zmiana filozofii ?

    może przesada, ale generalnie tak to można odebrać.

    > To nie jest mamusia ani przyjaciel. Kto wierzy w hasła reklamowe, ten
    > frajer. Kto się emocjonalnie wiąże z firmą usługową, ten frajer po
    trzykroć.

    i tu widać zarówno banku jak i twoją opinię o klientach. gratulacje.
    Słyszałaś o budowaniu image marki ?

    err chyba to może być karalne jakby sie uwziąc.

    > z mBanku, trafia mnie jasny szlag.

    całe szczęście, nie będę musiał czytać tych bzdur

    Z.