  • 1. Data: 2003-09-19 18:35:31
    Temat: czy mozna zrobic debet w bankomacie
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Moja kasa wplacona rano na konto w innym banku nie dotarla jescze do wbk i
    bedzie pewnie dopiero w poniedzialek czy sa bankomaty nie dzialajace on-line
    gdzie zrobie transakcjie visa electron , musze miec jutro ta kase a to dzien
    wolny od pracy wiem ze niezgodne z regulaminem banku ale w poniedzilek
    bedzie pokrycie

  • 2. Data: 2003-09-19 18:53:41
    Temat: Re: czy mozna zrobic debet w bankomacie
    Od: "romek" <b...@N...gazeta.pl>

    adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > bedzie pokrycie
    >
    > Nie. Bankomaty większych banków działaja w połączonym systemie
    informatycznym.

  • 3. Data: 2003-09-19 18:54:34
    Od: "romek" <b...@N...gazeta.pl>