-
11. Data: 2007-05-06 21:16:49
Temat: Re: czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
Dnia 2007-05-06 23:08, Krzysztofsf stwierdził, że:
>> Co się stanie w związku z tym? Ten pekaowski będzie wymagał autoryzacji
>> głosowej i logowania telefonicznego przez konsultanta?
>
> nie. Ten pekowski jest do d...... po prostu.
Ale od pewnego czasu jest chyba najbardziej zmieniającym się systemem (w
dużej części rozwiązania przejmowane są z BPH) i nie wiesz jak będzie
wyglądał za rok. Poza tym, nie o internet pytał autor tematu.
>> Sam sobie piszesz procedury? Jakie znaczenie ma to, czy rozmowa jest
>> nagrywana, czy nie? Na jakiej podstawie konsultant ma udostępnić PIN
>> osobie trzeciej?
>
> Sadze, ze wizyta w oddziale i odpowiednia koroespondencja moze zaowocowac
> rozwiazaniem zblizonym do mojego , zatwierdzonym przez odpowiednich decydemtow.
Sądzę, że wystarczy zamówić pin w wersji papierowej w miejsce kombinowania.
> Odnosnie wysylania drukowanego pinu - maja drukarnie otworzyc, jak przeszli na inny
> system???
Na jaki system? PIN możesz sobie zamówić do domu, o jakiej drukarni piszesz?
> Czy ktos ma odsluchac pinu telefonicznego, zapisac na kartce i wyslac
> poczta??? Nie maja juz widocznie pinow w kopertach przypisanych do okreslonych jart
> tylko odbywa sie to w inny , zapewne cyfrowy sposob.
Oczywiście, że mają papierowy pin.
--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+
-
12. Data: 2007-05-06 22:07:07
Temat: Re: czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
On 6 May 2007 22:02:15 +0200, s...@o...pl wrote:
> standardowa procedura w większości banków internetowych jest taka, że klient
> składa wniosek przy użyciu internetu, potem konsultant oddzwania i potwierdza
> dane. Tutaj pojawia się problem, bo kontakt telefoniczny jest niemożliwy.
>
> Jak to przeskoczyć?
Kojarzy mi się, że podobno mBank ma jakieś specjalne procedury właśnie
związane z uruchamianiem kont osobom niesłyszącym. Wydaje mi się, że było o
tym na mBankowym forum.
--
Marcin Mokrzycki
gg:659336 o2:mmokrzycki
http://amnezja.org.pl/
-
13. Data: 2007-05-06 22:25:41
Temat: Re: czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl>
Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4686.000000cb.463e3447@newsgate.onet.pl...
> standardowa procedura w większości banków internetowych jest taka, że
klient
> składa wniosek przy użyciu internetu, potem konsultant oddzwania i
potwierdza
> dane. Tutaj pojawia się problem, bo kontakt telefoniczny jest niemożliwy.
>
> Jak to przeskoczyć?
>
> Na razie dzwoniłem do kilku banków, przedstawiając sytuację tej osoby i
> wszędzie doradzana mi jest wizyta w placówce, ale w szczegółach i tak nie
ma
> pewności, że konto Z OBSŁUGĄ INTERNETOWĄ będzie założone.
Ostatnio zakladalam konto oszczednosciowe w ING - mozna bylo podpisac umowe
na miejscu w oddziale i od razu dostac zabezpieczona koperte z PINem, ktory
sluzyl tylko do _aktywowania_ dostepu internetowego. Przy pierwszym
logowaniu, zaraz po aktywacji PINem, trzeba sobie stworzyc wlasny kod
dostepu do konta i kod potwierdzania operacji (musza byc dwa rozne, system
odrzuca identyczne ;-) ).
Sadzac po tym, ze mam w podgladzie systemu rowniez zakladke do konta
biezacego, to procedura uruchamiania internetowego dostepu do konta z Lwem
chyba jest podobna.
http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31344
Pozdrawiam
ISIA
-
14. Data: 2007-05-06 23:18:29
Temat: Re: czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
Od: "m1976" <m...@i...pl>
W wiadomości :zoq1btlv5u8u$.1j760vj7rhurh$....@4...net,
Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisane:
> On 6 May 2007 22:02:15 +0200, s...@o...pl wrote:
>
>> standardowa procedura w większości banków internetowych jest taka,
>> że klient składa wniosek przy użyciu internetu, potem konsultant
>> oddzwania i potwierdza dane. Tutaj pojawia się problem, bo kontakt
>> telefoniczny jest niemożliwy.
>>
>> Jak to przeskoczyć?
>
> Kojarzy mi się, że podobno mBank ma jakieś specjalne procedury właśnie
> związane z uruchamianiem kont osobom niesłyszącym. Wydaje mi się, że
> było o tym na mBankowym forum.
mBank daje radę w takich sytuacjach
--
pozdrawiam,
tvsat