  • 1. Data: 2007-10-29 13:15:31
    Temat: czy potwierdzenie poczta przelewu z KK Citi jest darmowe ?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    przy przelewie online z limitu karty mozna zaznaczyc okienko ze chce sie
    potwierdzenie przelewu poczta.
    to wygodne i fajne, jednak jak to zwykle bywa w takich przypadkach ? czy
    darmowe ?

  • 2. Data: 2007-10-29 13:57:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Pa , 14:15, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:
    > przy przelewie online z limitu karty mozna zaznaczyc okienko ze chce sie
    > potwierdzenie przelewu poczta.
    > to wygodne i fajne, jednak jak to zwykle bywa w takich przypadkach ? czy
    > darmowe ?

    teoretycznie zlotowke za potwierdzenie - w praktyce podobno nigdy nie
    kasuja za to - ale jak sobie kiedys przypomna i skasuja hurtem....?

  • 3. Data: 2007-10-29 14:01:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Oct 2007 06:57:03 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > teoretycznie zlotowke za potwierdzenie - w praktyce podobno nigdy nie
    > kasuja za to - ale jak sobie kiedys przypomna i skasuja hurtem....?

    hmmm a mi się kojarzy, że w TOiP stoi 2 zł i kasują zawsze.

    Xenocide

  • 4. Data: 2007-10-29 14:16:33
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fg4p2q$rpa$1@news.dialog.net.pl...

    > hmmm a mi się kojarzy, że w TOiP stoi 2 zł i kasują zawsze.

    na razie raz to testowalem, potwierdzenie przyszlo po okolo tygodniu, ale
    cos nie widze by gdzie za to sciagneli kase ?
    powinni sciagnac dodatkowo, czy po prostu suma przelewu zejdzie z karty
    odpowiednio wieksza ?

  • 5. Data: 2007-10-29 21:07:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Pa , 15:16, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:

> [...]
    > cos nie widze by gdzie za to sciagneli kase ?
    > powinni sciagnac dodatkowo, czy po prostu suma przelewu zejdzie z karty

    ktos na grupie pisal, ze korzysta stale i od kilku lat nic nie
    skasowali.

    Ja puscilem raz - potwierdzenie przyszlo poczta po 3 dniach - nic nie
    dopisano do rachunku.

    Mozliwe, ze nieformalna "promocja" wynikajaca z tego, ze nie ma
    mozliwosci dojsc z zestawien transakcji czego one dotycza - brak w
    podgladzie i na wydrukach zestawien pola opisowego do danego przelewu,
    na ktorym wpisywalismy wykonujac go, czego dotyczy.

  • 6. Data: 2007-10-29 21:23:19
    Od: "Jan-W" <j...@g...pl>

    Robcio <r...@i...pl> napisał(a):

    > czy darmowe ?

    Przy koncie CitiGold - tak, Przy innych - nie.