  • 1. Data: 2002-08-07 15:54:59
    Temat: czy skusić się na tę promocję?
    Od: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam wszystkich,

    rzadko pisuje, czesciej czytam. Mam pytanie:
    Biegam po stronach różnych banków i wlasnie bylem na stronie lukasbanku.
    Maja teraz promocje na zalozenie konta, mozna wygrac niezly apart cyfrowy
    Casio.
    Zastanawialem sie juz pare razy nad lukasem i teraz ta promocja mnie
    "intryguje".
    Wazne sa dla mnie oddzialy i mozliwosc korzystania z karty kredytowej,
    jesli sa uslugi za darmo tym lepiej ale nie jest to najwyzszy priorytet przy
    podejmowaniu
    decyzji.
    Prosze o informacje od obecnych lukasowiczow: czy warto?, czy jestescie
    zadowoleni?
    jak dziala ich system, jakie mieliscie problemy.
    Nie uważam sie za gadżeciarza, ale ten aparat jest naprawde niezly a szanse
    chyba duze.

    dzieki za info
    Zenon Stanicki

  • 2. Data: 2002-08-07 16:19:37
    Temat: Re: czy skusić się na tę promocję?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Zenek Stanicki"
    > Biegam po stronach różnych banków i wlasnie bylem na stronie lukasbanku.
    > Maja teraz promocje na zalozenie konta, mozna wygrac niezly apart cyfrowy
    > Casio.

    ja u nich nie mam, ale nic sie nie przejmuj tylko zakladaj (nie likwidujac
    innych) - jak nie wygrasz albo bedziesz mial ich dosc to przeniesiesz sie do
    innego, ktory pewnie zalozysz sobie za parę miesięcy ;-))
    ***blad ***

  • 3. Data: 2002-08-07 16:44:03
    Od: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl>

> [...]
    do
    > innego, ktory pewnie zalozysz sobie za parę miesięcy ;-))

    no dobra,
    ale ja nie chce tak czest zmieniac, zamknąłem właśnie w Inteligo,
    bo słyszałem, że pójdą do piachu, albo ich gdzies sprzedadza,
    jesli ktos zechce kupic.
    chciałbym nie zmieniac przez jakis czas (przynajmniej 2 lata,
    bo moze niedlugo wezme kredyt).

    Zen

  • 4. Data: 2002-08-07 19:34:33
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:airfts$9vh$1@news.supermedia.pl...
> [...]
    > jak dziala ich system, jakie mieliscie problemy.
    > Nie uważam sie za gadżeciarza, ale ten aparat jest naprawde niezly a

    ======
    Miałem e-konto w Inteligo, mam nadal w mBanku, Lukasie i Kredyt Banku
    (KB24). Lukasa bardzo sobie chwalę. Przede wszystkim za obsługę konta przez
    internet (łatwość i przejrzystość) , token, lokaty zakładane przez internet
    (to oprocentowanie i jaki wybór!), darmowe przelewy, darmowe konto (e-konto
    PRO), i jakby co, to nie tylko "wirtualny" kontakt z pracownikiem banku. Mam
    to konto już prawie rok a narazie nie było potrzeby udawawać sie do oddziału
    tego banku (poza zakładaniem konta). Ale ten komfort psychiczny zawsze
    istnieje. Naprawdę świetny bank.

  • 5. Data: 2002-08-07 20:41:13
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Bank jest ok (ekonto pro), w oddziale byle raptem dwa razy, obsluga przez net
    niezla (kilka razy mialem drobne problemy z logowaniem).
    Wkurzajaca aktualizacja stanu konta, ale poza tym ok. Kupa bankomatow za
    zachodzie Polski (w innym miejscach chyba bywa roznie bo to BZWBK).

    Moze Cie polecic? :)

  • 6. Data: 2002-08-07 20:44:57
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > jak dziala ich system, jakie mieliscie problemy.
    > Nie uważam sie za gadżeciarza, ale ten aparat jest naprawde niezly a

    Moja kobieta ma w Lukas Banku e-konto. Jest bardzo zadowolona. Przelewy
    przez Internet za darmo, obsluga konta za darmo, wyplaty z bankomatu BZWBK
    za darmo (niektore Euronetu). Jedyne za co placi to bodajze oplata roczna za
    token. Sam bym sie przeniosl do Lukas Banku, ale nie lubie zmieniac bankow i
    za duzo rzeczy mam w innym.
    Ale polecam bo z tego co widze, jest zadowolona. Jedyny malusienki munus to
    to, ze jesli pensja jej przychodzi na konto to jest aktywna dopiero
    nastepnego dnia roboczego, a jest to spowodowane tym ze Lukas Bank nie
    posiada wlasnego centrum kart i tym samym wlasnej sieci bankomatow i
    korzysta z uslug Banku Zachodniego WBK, dlatego tez aktualizacja danych
    (widocznych np. na karcie platniczej) nastepuje nastepnego dnia roboczego.

    Ale pomimo tego malego minusika - polecam

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-08-08 08:46:21
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:aiript$9k5$1@news.supermedia.pl...
> [...]
    > jesli ktos zechce kupic.
    > chciałbym nie zmieniac przez jakis czas (przynajmniej 2 lata,

    Warto. Ja mam Lukas e-konto od prawie roku.
    Ucieklem z BIG shit - Banku Gdanskiego ( dzis Debillenium)
    Przelewy za darmo, interfejs bardzo funkcjonalny, polaczenie przez Internet
    dziala bez zarzutu( modem TP SA), wysokie bezpieczenstwo z tokenem.
    Bardzo mila obsluga w oddzialach, choc mi trafil sie dziwny konsultant.
    Wszystko zalatwiasz za jednym podejsciem, siedzisz sobie na fotelu a nie
    latasz od okienka do okienka.
    Dzis po doswiadczeniu Lukasa wchodze do PKO SA jak do jakiegos absurdalnego
    baru z filmu Barei.

    AO

  • 8. Data: 2002-08-08 10:57:31
    Od: p...@a...mat.uni.torun.pl (Jaroslaw Pytlinski)

    Dnia Wed, 7 Aug 2002 17:54:59 +0200, Zenek Stanicki napisal(a):
> [...]
    >"intryguje".
    >Wazne sa dla mnie oddzialy i mozliwosc korzystania z karty kredytowej,

    Wprawdzie karty kredytowej (wypuklej) nie posiadam, ale mam e-konto i
    zwykla vise electron.

    Plusy:
    -darmowe konto (eKonto, bo eKonto Pro jest darmowe jezeli trzymasz tam
    > 5 kzl)
    -darmowa przez 2 lata visa_e
    -wysokie oprocentowanie
    -marmurkowy oddzial (choc edukacja obslugi nienajlepsza)
    -darmowe przelewy
    -nie trzeba miec tokena by korzystac z konta.

    Minusy:
    -interfejs www - zbyt ubogi (w porownaniu z inteligo czy nawet mBankiem)
    -wyplaty z bankomatow wbk,euronet (niektore) : tylko wielkokrotnosc 50 zl
    -czas realizacji przelewow do banku (wplywow)

    Promocja:
    Krok trzeci:
    - uaktywnij konto, tzn. zagwarantuj przez co najmniej 2 kolejne miesi?ce
    wp?ywy na konto w wysoko?ci min. 2000 z?.
    -jesli dopisze Ci troch? szcz??cia, otrzymasz od nas fantastyczny prezent
    (co 10 osoba wygrywa).

    Sporo wymagaja, spore ryzyko. Widzialem lepsze promocje...ale coz, kto
    nie gra, nie wygrywa.

    pozdrawiam
    Jarek
    http://www.mat.uni.torun.pl/~pyciu | email: p...@m...uni.torun.pl
    * origin: For discussion only. Not to be relied upon.

  • 9. Data: 2002-08-08 14:38:53
    Od: "jacek" <j...@p...fm>

    Fajny bank mam tam karte VC , najbardziej mi się podoba punkt w taryfie
    opłat - za wyjazd grupy interwencyjnej 50 zeta.