    From: "Figaro" <f...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy skusić się na tę promocję?
    Date: Wed, 7 Aug 2002 21:34:33 +0200

    Użytkownik "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:airfts$9vh$1@news.supermedia.pl...
    > Witam wszystkich,
    >
    > rzadko pisuje, czesciej czytam. Mam pytanie:
    > Biegam po stronach różnych banków i wlasnie bylem na stronie lukasbanku.
    > Maja teraz promocje na zalozenie konta, mozna wygrac niezly apart cyfrowy
    > Casio.
    > Zastanawialem sie juz pare razy nad lukasem i teraz ta promocja mnie
    > "intryguje".
    > Wazne sa dla mnie oddzialy i mozliwosc korzystania z karty kredytowej,
    > jesli sa uslugi za darmo tym lepiej ale nie jest to najwyzszy priorytet
    przy
> [...]
    ======
    Miałem e-konto w Inteligo, mam nadal w mBanku, Lukasie i Kredyt Banku
    (KB24). Lukasa bardzo sobie chwalę. Przede wszystkim za obsługę konta przez
    internet (łatwość i przejrzystość) , token, lokaty zakładane przez internet
    (to oprocentowanie i jaki wybór!), darmowe przelewy, darmowe konto (e-konto
    PRO), i jakby co, to nie tylko "wirtualny" kontakt z pracownikiem banku. Mam
    to konto już prawie rok a narazie nie było potrzeby udawawać sie do oddziału
    tego banku (poza zakładaniem konta). Ale ten komfort psychiczny zawsze
    istnieje. Naprawdę świetny bank.