  • 1. Data: 2010-03-26 15:07:08
    Temat: czy to jest aby fair (OpenFinance, Getin-Noble)
    Od: "karamba" <k...@n...mail>

    już kilka osób i ja mamy torchę dosyć manipulowania naszymi decyzjami przez
    'niezależnych' doradców z Open Finance. Jak dalece takie praktyki są zgodne
    z prawem?

    ps:
    Czy ktoś może potwierdzić, że bank rzeczywiście nie może złożyć wniosku do
    sądu o wpis hipoteki do ksiąg wieczystych, zanim zostanie przyznany numer KW
    (podając numer repertorium)?

  • 2. Data: 2010-03-26 15:23:51
    Temat: Re: czy to jest aby fair (OpenFinance, Getin-Noble)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "karamba" <k...@n...mail> writes:

> [...]
    > sądu o wpis hipoteki do ksiąg wieczystych, zanim zostanie przyznany numer KW
    Eee, jeśli dobrze zrozumiałem Twoje pytanie, to nieprawda.

    Ja składałem wniosek o wpis hipoteki, w którym było coś na kształt: "dla
    nowoutworzonej księgi wieczystej, Akt notarialny rep ...."
    I wszystko się zrobiło dobrze.

    KJ

    God is real, unless declared integer.