  • 1. Data: 2010-03-25 22:29:56
    Temat: 100 zł za konto BZWBK - co o tym myslicie
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    jakie sa opłaty jakie haczyki

    czy bawicie sie w to?

  • 2. Data: 2010-03-25 22:48:02
    Temat: Re: 100 zł za konto BZWBK - co o tym myslicie
    Od: PP <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-25 23:29, Anna pisze:
    > jakie sa opłaty jakie haczyki
    >
    > czy bawicie sie w to?

    mysle, ze haczykow nie musi byc wcale duzo z punktu widzeia klienta

    bank jest prawdopodobnie na sprzedaz, wiec chca szybko dolapac klientow,
    by probowac wiecej za niego dostac

  • 3. Data: 2010-03-25 23:14:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > mysle, ze haczykow nie musi byc wcale duzo z punktu widzeia klienta
    >
    > bank jest prawdopodobnie na sprzedaz, wiec chca szybko dolapac klientow,
    > by probowac wiecej za niego dostac

    Prawdopodobnie?
    Hehe

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 4. Data: 2010-03-26 00:51:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Anna" hogo6b$5ru$...@m...internetia.pl

    > jakie sa opłaty jakie haczyki

    > czy bawicie sie w to?

    Ja nie bawię się, ale mógłbym, gdybym wiedział, o co chodzi w tej zabawie. :)
    Skoro można w ten sposób pomóc bankowi? ;)

    A poważniej -- kto jest właścicielem tego banku?
    I komu ma być sprzedany?
    Czy kupujący jest głupszy od Grupowiczów?
    Czy ma nie wiedzieć, że bank tuż przed
    sprzedażą rozdawał wiśnie, aby zwiększyć liczbę klientów?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-03-26 07:07:55
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Anna wrote:

    > jakie sa opłaty jakie haczyki
    >
    > czy bawicie sie w to?

    mozna w krotkim czasie troche zarobic, trzeba zalozyc konta na znajomych
    i inne slupy, poprzelewac tysiac zlotych tam i z powrotem otrzymujac
    niezly zysk w krotkim terminie. potem konta zamknac i zapomniec :)

  • 6. Data: 2010-03-26 07:49:35
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 25 Mar, 23:29, "Anna" wrote:
    > jakie sa opłaty jakie haczyki
    >
    > czy bawicie sie w to?

    Tak, zalozylem to konto.
    Po otrzymaniu kaski mam zamiar zlozyc wypowiedzenie.
    Minusem jest 60 dni wypowiedzenia, trzeba tez bedzie zrezygnowac z
    karty, zeby nie naliczali tych 3 zl.
    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2010-03-26 08:37:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 3...@z...goog
    legroups.com

> [...]

    : Minusem jest 60 dni wypowiedzenia, trzeba tez bedzie
    : zrezygnowac z karty, zeby nie naliczali tych 3 zl.

    3 złote to poważny wydatek! ;) (jak na taka wiśnię)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-03-26 08:59:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hohrns$rkm$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > : zrezygnowac z karty, zeby nie naliczali tych 3 zl.
    >
    > 3 złote to poważny wydatek! ;) (jak na taka wiśnię)

    3%. Ludzie po pół roku trzymają kasę na lokatach żeby tyle dostać! :D

  • 9. Data: 2010-03-26 09:50:13
    Od: "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl>

    ja nie, ale myślę że dla niektórych ludzi 100 zł to dużo i założą dla nich tam konta.

  • 10. Data: 2010-03-26 12:39:21
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    czy można wziąć konto bez karty?????