eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy w którymś banku nie dyskryminuje sie osob samotnych ubiegajacych sie o kredyt hipoteczny?czy w którymś banku nie dyskryminuje sie osob samotnych ubiegajacych sie o kredyt hipoteczny?
    From: "tired" <v...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: czy w którymś banku nie dyskryminuje sie osob samotnych ubiegajacych sie o
    kredyt hipoteczny?
    Date: Mon, 12 Feb 2007 18:06:48 +0100

    witam
    przykre zdarzenie
    W tak zachwalanym tu ING, mimo ze mam zdolnosc kredytowa na blisko 200.000
    to na etapie rozpatrywanie o polowe skrocono mi wnioskowany okres
    kredytowania, tlumaczac to ocena skoringową. mam 32 lata, wiec nie jestem
    jeszcze dziadkiem, ale metryka produktu swoje, a ocena scoringowa swoje. Jak
    to jest, po co zawracają dupę w ulotkach reklamowych, tylko psują kartotekę
    w BIK, bo pójdę do kolejnego banku i od razu będzie widać, że odmówiono mi
    kredytu w innym banku, bo w wydrukach z BIK widac przeciez ze ubiegalem sie
    o kredyt w ciagu ostatniego czasu. Osobiscie uwazam to postępowanie za
    bardzo bardzo nie fair.
    Dlatego pytam na forum - czy jest bank w Polsce, który przy w miare
    normalnych warunkach cenowych nie będzie mnie dyskryminowac za to ze ubiegam
    sie o kredyt indywidualnie i nie będzie ode mnie żądać skrócenia okresu
    kredytowania? Nie muszę tłumaczyć, że skrócenie okresu kredytowania to
    znacznie wyższa rata kredytu, na którą niekoniecznie jestem skłonny
    przystać. Dlaczego osoba ubiegająca się indywidualnie o kredyt nie moze
    korzystac z normalnych warunków opisywanych w metryce produktu, jeśli ma
    oczywiście zdolnosc kredytową?
    pozdrawiam
    tired