  • 21. Data: 2011-06-09 17:53:24
    Temat: Re: czy warto wejsc w USD
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 07-06-2011 o 20:46:45 root <r...@v...pl> napisał(a):

    > W dodatku handlujesz na parze USDPLN czyli nieruchawym egzotyku o duzym
    > spreadzie.

    troszke pojechałes ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 22. Data: 2011-06-09 18:25:11
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > troszke pojechałes ;)

    A jaki masz spread na USDPLN, Zbyszek?

  • 23. Data: 2011-06-09 18:51:26
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki masz spread na USDPLN, Zbyszek?

    Ja nie Zbyszek, ale taki trader jak ty chyba tak samo myśli jak on,
    co to za nieruchawy egzotyk ten nasz pln?
    Spread na normalnych warunkach to 20-30p, czyli analogicznie
    biorąc pod uwage zmienność, porownywalny z innymi walutami,
    a jesteśmy w tej lepszej sytuacji, że to nasza waluta,
    czyli teoretycznie powinniśmy być bardziej zorientowani
    na jej fundamenty.
    Nie tak, panie skipi?

  • 24. Data: 2011-06-09 18:54:51
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " ron" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a jesteśmy w tej lepszej sytuacji, że to nasza waluta,
    > czyli teoretycznie powinniśmy być bardziej zorientowani

    nie tak

  • 25. Data: 2011-06-09 19:03:28
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > nie tak

    O, to problem,
    może wobec tego zajmij się pan skupem slimaków,
    to pewnie prostsze jak handel walutą.

  • 26. Data: 2011-06-09 19:13:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 19:03:28 +0000 (UTC), ron napisał(a):

    > O, to problem,
    > może wobec tego zajmij się pan skupem slimaków,
    > to pewnie prostsze jak handel walutą.

    Ja zwykle nie pieścisz sie z nikim. Nawet skipiemu sie oberwało ;)
    Tylko o co chodzi Ron z tym "nieruchawym egzotykiem" ? Coś nie tak?

  • 27. Data: 2011-06-09 19:26:19
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Ja zwykle nie pieścisz sie z nikim. Nawet skipiemu sie oberwało ;)
    > Tylko o co chodzi Ron z tym "nieruchawym egzotykiem" ? Coś nie tak?

    A kto to taki ten skipi?
    Z tego co zauważyłem czytając czasami to forum, to taki etatowy
    bijacz piany, także w czym problem?

    Ad2

    Jak polski inwestor może powiedzieć o pln - nieruchawy egzotyk?
    A, może przesadziłem, pytanie oczywiście do inwestora, nie do
    sympatyka forexu lub podobnej nacji.

  • 28. Data: 2011-06-09 19:45:01
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > O, to problem,
    > może wobec tego zajmij się pan skupem slimaków,
    > to pewnie prostsze jak handel walutą.

    ja mu tylko zadałem pytanie jaki ma spread, nic więcej
    ogarnij się pan

  • 29. Data: 2011-06-09 19:45:24
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 19:26:19 +0000 (UTC), ron napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak polski inwestor może powiedzieć o pln - nieruchawy egzotyk?
    > A, może przesadziłem, pytanie oczywiście do inwestora, nie do

    Handlowany naprawde tylko w ciagu paru godzin dziennie spread 5-10 razy
    wiekszy niz na majorsach. Hmm... jakby to powiedzieć - w slangu - egzotyk.
    A ze ma skoki od czasu do czasu i że to waluta kraju wschodzacego wiec w
    skali najblizszych 100 lat bedzie się tylko umacniac. No cóż, czy ja musze
    za wszystko się brać?
    Dzwonia do mnie i wciskają mi jakieś certyfikaty na wino - że niby super
    inwestycja. Czy tym też powinienem interesować?

    Jako sympatyk forexu bawie sie tylko 8 głównymi walutami. Na razie mi
    zupełnie wystarcza.

  • 30. Data: 2011-06-09 19:53:09
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 09-06-2011 o 20:25:11 skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki masz spread na USDPLN, Zbyszek?

    chyba i tak o niebo lepszy niż na innych parach z PLN. Jasne , że to nie
    światowa czołówka,
    ale jakaś tam płynność jest w naszym grajdołku.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.