eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwczy warto wejsc w USD, tylko po co jeśli jutro kupujac EEX do konca roku 2011 masz 51% ! › czy warto wejsc w USD, tylko po co jeśli jutro kupujac EEX do konca roku 2011 masz 51% !
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: czy warto wejsc w USD, tylko po co jeśli jutro kupujac EEX do konca roku
    2011 masz 51% !
    Date: Tue, 07 Jun 2011 21:01:39 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Wiem, że Wiekszość woli dywagowac niż zarabiać ale ja na to nie mam czasu.

    A druga sprawa to łapanie noża dolarowego, gdy nadal tam &quot;drukuje sie&quot;
    puste
    dolary głowie dla CHinczyków.. czy to ma sen(s)?

    A trzecia sprawa to poza EEX jest tez Grupa PSW i zysk nie mniejszy bo za
    takie wyniki i za taki popyt na wegiel nie da si utrzymc obecnej eny akcji..

    Ale prosze bardzo. Piszmy o $ i Eu i zarabiajmy traćmy po pół, po 2 procenty i
    znowu traćmy po 3 %, itd...wszelki roczny zysk lub strata to bedzie ok. max.
    10%...lepiej spać pod palmą.

    W ostatnin &quot;TV BIZNES-czy jakos tam&quot; JAKIŚ SPERCJALISTA stworzył
    portfel &quot;zarób 1 mln zl&quot; raczej zinwestuj 1 mln zl...
    I co po weryfikacji po kwartale...?
    Straty albo 10% albo zyski 1% i decyzja przy redaktorze zapada:
    Jaka???:
    Ano taka: - sprzedaję i zamykam i trzymam sam kasę.
    gotowke...smieszne....teraz sporo zarobi...smieszne..
    W wytłumaczeniu się, że realnie jednak coś zrobił, podobnie postepujac, tylko
    inteligentniej cos tam zmodyfikowal.

    Zatem nadal wypadł jeszcze śmieszniej..

    Na koniec:

    Tak inwestujmy, żeby zarabiać a jeśli chcemy grać, od tego jest konkurs FUTRA-
    świetna zabawa ze 100% faworytem - prawda sys?

    kroovka

    te 51% moze byc wieksze-ale wtedy przeprosze publicznie....