  • 1. Data: 2011-08-04 22:05:52
    Temat: czynniki na plus i na minus
    Od: prixu <p...@g...pl>

    Zastanawiam sie jakie czynniki (nazwijmy to moga poglebic panike, a
    jakie przyczynic sie do odbicia.

    Na minus:
    - jutrzejszy negatywny odczyt danych z rynku pracy USA
    - obnizenie ratingu USA z AAA na nizszy
    - ewentualny kryzys w Hiszpanii lub Wloszech

    Na plus
    - pozytywny odczyt danych z rynku pracy z USA, ale tutaj ewentualne
    odbicie uwazam ze byloby chwilowe po dniu-dwoch - zjedzone i dalszy spadek

    Z tej mega pobieznej analizy wynika mi dalszy spadek indeksow
    gieldowych. Ktos chcialby cos dorzucic do ktorejs z kategorii?

  • 2. Data: 2011-08-04 22:08:51
    Temat: Re: czynniki na plus i na minus
    Od: prixu <p...@g...pl>

    prixu pisze:
    > Zastanawiam sie jakie czynniki

    Aha, ewentualna decyzja o QE3 w USA - pytanie czy na plus czy minus?
    Wg mnie na minus, tak jakby splacac kredyt kredytem, moze pomoc na
    chwile, ale w dluzszej perspektywie pogarsza sprawe.