  • 1. Data: 2009-06-05 13:29:43
    Temat: dane - gdzie najszybciej?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Hej, gdzie najszybciej pojawiają się odczyty danych ekonomicznych, głównie
    chodzi mi o te ze stanów?
    Z jakich serwisów korzystacie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-05 13:34:32
    Temat: Re: dane - gdzie najszybciej?
    Od: "szemcio" <szemcio@__o2.pl>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Hej, gdzie najszybciej pojawiają się odczyty danych ekonomicznych, głównie
    > chodzi mi o te ze stanów?
    > Z jakich serwisów korzystacie?
    >
    > pozdrawiam

    Stooq
    Tylko czas przepisania wchodzi w gre (chyba)

    Jak chcesz szybciej to od razu na gieldzie -
    kupuja koszami - dobre dane, sprzedaja slabe, nie wiadomo co robia -
    neutralne :)

    sz.

  • 3. Data: 2009-06-05 13:56:11
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "szemcio" <szemcio@__o2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Stooq
    > Tylko czas przepisania wchodzi w gre (chyba)

    No właśnie nim oni to wklepią to na giełdzie już się zdąży klika świec
    zapalić, jest coś szybszego?

    > Jak chcesz szybciej to od razu na gieldzie -
    > kupuja koszami - dobre dane, sprzedaja slabe, nie wiadomo co robia -
    > neutralne :)

    Heh, no ale ja chcę zdążyć się po właściwej stronie ustawić :-)

  • 4. Data: 2009-06-05 17:47:38
    Od: Sheen <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl>

    Wykup sobie Bloomberga albo Reutersa albo tzw. Squawka i będziesz
    widział od razu, a w przypadku Squawka nawet słyszał, co jest
    wygodniejsze. Kosztuje to niestety kilkaset euro.

  • 5. Data: 2009-06-05 17:49:32
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> wrote in message
    > Wykup sobie Bloomberga albo Reutersa albo tzw. Squawka i będziesz widział
    > od razu, a w przypadku Squawka nawet słyszał, co jest wygodniejsze.
    > Kosztuje to niestety kilkaset euro.

    a to i tak nic nie da.Z reguły zapalą świece w inna strone....

  • 6. Data: 2009-06-05 18:07:04
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> napisał w wiadomości
    > Wykup sobie Bloomberga albo Reutersa albo tzw. Squawka i będziesz widział
    > od razu, a w przypadku Squawka nawet słyszał, co jest wygodniejsze.
    > Kosztuje to niestety kilkaset euro.

    A w wersji darmowej nic nie ma? Wszyscy u nas polegają na Stooq :-)?

  • 7. Data: 2009-06-05 18:07:32
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> wrote in message
    >
    > a to i tak nic nie da.Z reguły zapalą świece w inna strone....

    No dziś było coś w ten deseń.
    Po danych najpierw świece a potem długo w przeciwnym kierunku.
    Sporo się działo na EUR/USD, dolar po danych gwałtownie osłabł a potem
    zaczął się umacniać co miało spory wpływ na giełdy.
    Na Euro padły chyba jakieś wsparcia.
    Może jakiś punkt zwrotny dziś?

  • 8. Data: 2009-06-05 20:21:23
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-06-2009 o 15:56:11 Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > No właśnie nim oni to wklepią to na giełdzie już się zdąży klika świec
    > zapalić, jest coś szybszego?

    jak zapalaja pierwsza to juz wiesz ze bedzie dobre info. I to z
    wyprzedzeniem paru dni, wiec chyba najszybciej ?
    Ja tez lubie stooq

    czy ktos zna serwis który powiadamia mailem lub podobnie o przekroczeniu
    kursu o podaną wczesniej wartośc - taki alarm cenowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.