  • 1. Data: 2004-09-04 13:50:10
    Temat: darmowe konto internetowe w UKu dla Polaka
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Czy ktos slyszal aby mozna bylo zalozyc za free konto w Angielskim banku
    (pytanie jakim) ??
    Chce do konta dostac karte kredytowa/rabatowa i poslugiwac sie tylko nia w
    Angli. Czy jest to mozliwe ??
    Dodam ze pracowac bede na Polskim kontrakcie i nie bede zatrudniony w
    Angielskiej firmie.
    Pracodawca bedzie mogl wtedy diety przelac na konto w Angli i Ja bede mial
    do nich dostep w kazdej chwili.

    salut
    Piotrek,

  • 2. Data: 2004-09-04 16:00:24
    Temat: Re: darmowe konto internetowe w UKu dla Polaka
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Dodam ze pracowac bede na Polskim kontrakcie i nie bede zatrudniony w
    > Angielskiej firmie.
    A będziesz miał stałe zameldowanie w UK? Bo jak nie, to nawet nie masz po co
    do banku wchodzić... Przerabiałem to miesiąc temu - musisz mieć dwa
    dokumenty ze zdjęciem, adresem zamieszkania w UK, albo jeden dokument i
    jakiś rachunek za usługi typu prąd, telefon, oczywiście także na brytyjski
    adres.
    Może, w jakimś większym banku się uda, ale próbowałem w Lloyds, Royal Bank
    of Scotland i HSBC - wszędzie ta sama śpiewka - nie mieszkasz tu na stałę,
    to konta nie założysz. Kuniec, nie ma rozmowy :-(
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 3. Data: 2004-09-04 17:04:39
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:4139e69d@news.home.net.pl...
    > A będziesz miał stałe zameldowanie w UK? Bo jak nie, to nawet nie masz po
    co

    Firma bedzie mi wynajmować mieszkanie ale nie na stałe tylko do projektu na
    jakis rok. Oczywiscie bede mial rachunki bo bede media opłacać.

    Salut
    Piotrek,

  • 4. Data: 2004-09-04 18:52:11
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Firma bedzie mi wynajmować mieszkanie ale nie na stałe tylko do projektu
    na
    > jakis rok. Oczywiscie bede mial rachunki bo bede media opłacać.
    No chyba, że tak. Jeśli masz oficjalne papiery, że tam mieszkasz to nie
    powinno być problemu. Tyle, że w dokumentach musisz mieć ten adres gdzie
    będziesz mieszkał.