  • 1. Data: 2013-08-22 15:40:17
    Temat: darmowy limit w dobrym koncie
    Od: daniel <d...@g...com>

    Czy dobrze myślę, że skoro mille proponuje uruchomić mi darmowy debet na kwotę 20k
    bez żadnej prowizji i jest tam 7 dni bezpłatnych, to warto to od nich wziąć i przelać
    chociażby ten limit na konto oszczędnościowe (na 1 tydzień w miesiącu), bo coś tam z
    tego symbolicznie urośnie? czy może jest jakiś haczyk którego nie jestem świadomy?

    pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2013-08-22 22:30:32
    Temat: Re: darmowy limit w dobrym koncie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "daniel" 8...@g...co

[...]

    Haczykiem jest liczba dni ustalana indywidualnie,
    Na oko ta liczba to 7 dni plus minus 1 dzień. :)
    Możesz dla świętego spokoju wlać na 6 -- ustawiając
    przelew z oszczędnego na ROzRzutne z odpowiednią datą.

    Zauważ jednak, że być może 25 dnia miesiąca spłacona
    zostanie karta kredytowa, więc zadbaj o to, aby taka
    spłata nie zdebetowała Ci konta ponownie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-08-22 22:59:20
    Od: daniel <d...@g...com>

    Dzięki, na szczęście nie mam tam karty kredytowej :)