  • 1. Data: 2011-11-14 08:20:59
    Temat: db pbc -- kody sms
    Od: blackue <b...@n...pl>

    Witam,

    Dzisiaj zauważyłem, że uruchamiają od 12 kody sms, próbowałem znaleźć w TOiP
    pozycję, ale nie widzę. Czy to oznacza że będzie również darmowe?

  • 2. Data: 2011-11-14 08:33:36
    Temat: Re: db pbc -- kody sms
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Użytkownik "blackue" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Dzisiaj zauważyłem, że uruchamiają od 12 kody sms, próbowałem znaleźć w
    > TOiP
    > pozycję, ale nie widzę. Czy to oznacza że będzie również darmowe?

    Dodatkowo wreszcie przestali wymagać autoryzacji przy przelewach między
    własnymi rachinkami

  • 3. Data: 2011-11-14 18:05:57
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dzisiaj zauważyłem, że uruchamiają od 12 kody sms, próbowałem znaleźć w
    > TOiP
    > pozycję, ale nie widzę. Czy to oznacza że będzie również darmowe?

    Tez nigdzie nie moge znalezc pozycji "sms" - licze ze sa darmowe.

    Tak czy siak przed przelaczeniem na sms warto wiedziec:

    - "[...] zmiana metody autoryzacji operacji w systemie db easyNET z karty
    identyfikacyjnej TAN na hasła SMS jest nieodwracalna."
    (zawsze k**wa cos :)

    - W przypadku czterokrotnego błędnego podania Kodu jednorazo-
    wego SMS/Kodu TAN podczas autoryzacji dyspozycji w Kanale
    bankowości elektronicznej db easyNET, następuje automatycz-
    na blokada przypisanej do użytkownika Metody autoryzacji

    Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
    - oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

  • 4. Data: 2011-11-14 20:16:26
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    >
    > Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
    > - oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

    Podziel się wrażeniami...!

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-11-14 20:35:57
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dodatkowo wreszcie przestali wymagać autoryzacji przy przelewach między
    > własnymi rachinkami

    To na plus, ale przy okazji na minus zmienili strone logowania:
    nie da sie juz skopiowac loginu i hasla - trza recznie wpisywac.
    Po cholere?
    Znowu "zawsze k... cos" :)

  • 6. Data: 2011-11-15 08:53:30
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 listopada 2011, 21:35:57 UTC+1 użytkownik Q napisał:
> [...]
    > To na plus, ale przy okazji na minus zmienili strone logowania:
    > nie da sie juz skopiowac loginu i hasla - trza recznie wpisywac.

    O q*wa!!! Czy ich pogięło? Przecież normalny człowiek nie jest w stanie zapamiętać
    takiego długiego loginu z cyfr i hasła cyfrowego! Wiadomo, że musi mieć je gdzieś
    zapisane. No, chyba, że loguje się tylko w tym banku i to kilka razy dziennie.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 7. Data: 2011-11-15 10:26:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Podziel się wrażeniami...!

    Wykorzystalem juz 6 kodow sms (8 cyfr) i na razie jest git -
    - przychodza szybko, ale podobnie jak w polbanku
    trzeba ustawic kursor na okienko kodu sms.

  • 8. Data: 2011-11-15 20:37:40
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    sion-forums@yqdr22...
> [...]
    > musi mieć je gdzieś zapisane. No, chyba, że loguje się tylko w tym banku i

    No to jestem nienormalny.. 3 konta i różne loginy i hasła. A i jeszcze PIN
    kart, telefonu, hasło kompa w pracy i loginy do programów, poczty. Hmm.. nie
    zapomniałem też numeru domu i mieszkania i rejestracji wozu, peselu, nipu i
    numeru buta.
    O kołnierzyka nie pamiętam..

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-11-15 20:38:55
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ja tam z ciekawosci zaryzykowalem i zmienilem tan na sms -
    > - oby tylko nie chodzily kulawo jak w getinonline czy polbanku...

    Gdzie? nie znalazłem na stronie...

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2011-11-15 21:01:02
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Gdzie? nie znalazłem na stronie...

    Ustawienia->Obsługa dostępu, na samym dole "Aktywuj hasła SMS"