  • 1. Data: 2011-11-13 17:37:58
    Temat: oprogramowanie wspomagające przelewy
    Od: "dr_indy" <d...@w...pl>

    Czy istnieje jakieś oprogramowanie
    wspomagające przelewy dla przeciętnego Kowalskiego?
    Nie chodzi mi o jakieś programy księgowe, ale takie ułatwiające życie
    gdzie można byłoby bez żmudnego szukania odnaleźć opłaty za nieruchomośc,
    lokal, podatki itp.
    Generalnie chodzi mi o katologowanie.
    Zwykły zrzut do pdf'a już nie wystarcza i jest pracochłonny przy
    przeszukiwaniu.

    Mam tego dosyć dużo i czasem trudno mi się odnaleźć.

    --
    dr_indy

  • 2. Data: 2011-11-13 17:39:57
    Temat: Re: oprogramowanie wspomagające przelewy
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-11-13 18:37, dr_indy pisze:
> [...]
    > Nie chodzi mi o jakieś programy księgowe, ale takie ułatwiające życie
    > gdzie można byłoby bez żmudnego szukania odnaleźć opłaty za
    (...)

    IMHO nie ma nic prostszego niż arkusz kalkulacyjny; zwykły Excel choćby.
    pwz

  • 3. Data: 2011-11-13 17:47:37
    Od: "dr_indy" <d...@w...pl>

    Może nie do końca wyraziłem się jasno:)

    Otóż wykonuję miesięcznie ok 40 przelewów do różnych instytucji.
    Nie mam działalności gospodarczej.
    Potrzebuję coś jakby nakładkę na konto online, która pozwoli na rozdzielenie
    wpłat do
    US, opłta czynszowych, energetyki, wody, gazu, podatkó lokalnych i jeszcze
    kilku innych.
    W moim koncie nie da się założyć czegoś na wzór subkonta.

    --
    dr_indy
    Użytkownik "pwz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

  • 4. Data: 2011-11-13 18:07:50
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    W dniu 2011-11-13 18:47, dr_indy pisze:
> [...]
    > jeszcze kilku innych.
    > W moim koncie nie da się założyć czegoś na wzór subkonta.

    Chcesz je przegladac tylko, czy tez wysylac?
    Do samego przegladania uzywam Bankonet, jesli do wysylania to nie znam
    takowego programu.

    --
    KOMTUR

  • 5. Data: 2011-11-13 18:09:54
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]
    > jeszcze kilku innych.
    > W moim koncie nie da się założyć czegoś na wzór subkonta.

    No to tak, jak Ci napisał pwz - sprytszit jakiś...
    Zobacz co się stanie, jeśli spróbujesz "zaznaczyć" fragment strony
    serwisu transakcyjnego tuż-przed, albo już po wysłaniu przelewu lub
    stronkę z historii i wkleić to do sprytszita. Ew. przepuść to przez
    "inne narzędzie", choćby notatnik ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2011-11-13 19:33:48
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    W dniu 2011-11-13 18:37, dr_indy pisze:
    > Czy istnieje jakieś oprogramowanie
    > wspomagające przelewy dla przeciętnego Kowalskiego?
    [...]

    > Generalnie chodzi mi o katologowanie.

    Wiem, że nie do końca to o co chodzi, ale Eurobank i Meritum mają takie
    katalogowanie od razu w koncie. Może inne banki też.

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/ebanking/inte
    rnet?r,main,selectedTab=10045#r,main,selectedTab=100
    45
    http://www.eurobank.pl/biuro-prasowe,nowe-pakiety-ko
    nt,111,136.html

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/

  • 7. Data: 2011-11-13 20:09:02
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

> [...]
    > przeszukiwaniu.
    >
    > Mam tego dosyć dużo i czasem trudno mi się odnaleźć.

    Kontomierz i podobne

    --
    ererer

  • 8. Data: 2011-11-13 22:31:28
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Nie chodzi mi o jakieś programy księgowe, ale takie ułatwiające życie

    Jeli konto umożliwia pobranie historii w jakimś sesownym formacie to sobie
    posortujesz czymkolwiek, np. jakimś edytorem tekstu.
    Jeśli chcesz używać programu który będzie się się logował do systemu
    transakcyjnego to równie dobrze możesz podać login i hasło tutaj
    publicznie - z pewnością będzie bezpieczniej. Z usenetu korzystają już teraz
    sami godni zaufania ludzie. ;-)

  • 9. Data: 2011-11-14 00:40:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/13/2011 4:31 PM, Marcepan wrote:
    > Jeśli chcesz używać programu który będzie się się logował do systemu
    > transakcyjnego to równie dobrze możesz podać login i hasło tutaj publicznie

    bzdurzysz.

  • 10. Data: 2011-11-14 07:32:39
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

> [...]
    > lokal, podatki itp.
    > Generalnie chodzi mi o katologowanie.
    > Zwykły zrzut do pdf'a już nie wystarcza i jest pracochłonny przy

    a to tytuł przelewu nie wystarcza? chyba, że komuś nie chce się napisać za
    co...

    --=olo=--