  • 11. Data: 2011-10-25 16:29:16
    Temat: Re: dbNET - umowa
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Tak swoją drogą - w warunkach jest, że trzeba do 7 dni roboczych od
    >zawarcia
    >umowy wpłacić 1500 na konto. Czy datą zawarcia umowy jest data wypełnienia
    >wniosku na stronie, czy podpisania umowy gdy dostarczy ją kurier?

    31-ego wniosek, 2-ego mail z nr przesyłki, a 4-tego:
    "Z przyjemnością informujemy, że wszystkie etapy procesu otwarcia dbNET
    konta zostały zakończone pomyślnie.

    Od tej chwili, masz już pełny dostęp do konta poprzez:
    - system bankowości elektronicznej db easyNET , dostępny na stronie
    internetowej www.deutsche-bank-pbc.pl
    - poprzez Teleserwis, dzwoniąc pod numer 0 801 18 18 18.

    dbNET - I jesteś w banku

    "Uwaga. Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie
    odpowiadać."

    Deutsche Bank PBC S.A."

  • 12. Data: 2011-10-25 19:15:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-25 18:29, mx wysłał(a) wiadomość:

    > 31-ego wniosek, 2-ego mail z nr przesyłki, a 4-tego:
    >
    > "Z przyjemnością informujemy, że wszystkie etapy procesu otwarcia dbNET
    > konta zostały zakończone pomyślnie.

    Ale z tego tylko wynika, kiedy wysłali maile, a nie którą datę wzięli
    pod uwagę. Na formularzu od kuriera była data? Trzeba było jakąś wpisać?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2011-10-25 21:48:14
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 21:15:09 +0200, Krystek napisał(a):
    > 2011-10-25 18:29, mx wysłał(a) wiadomość:
    > Ale z tego tylko wynika, kiedy wysłali maile, a nie którą datę wzięli
    > pod uwagę. Na formularzu od kuriera była data? Trzeba było jakąś wpisać?

    U mnie na umowie była wpisana data wypełnienia wniosku - dlatego właśnie się
    zastanawiam od kiedy te 7 dni roboczych się liczy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2011-10-26 13:05:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-25 23:48, Jacek Osiecki wysłał(a) wiadomość:
    > U mnie na umowie była wpisana data wypełnienia wniosku - dlatego właśnie
    > się zastanawiam od kiedy te 7 dni roboczych się liczy :)

    Jakby się wczytać w regulamin, że do któregośtam grudnia będą informować
    o przyznaniu nagrody, to może będą osoby, które wszystkich warunków nie
    spełnią. A czy nie spełnią z powodu procedur banku?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/