  • 1. Data: 2011-10-21 21:51:29
    Temat: CITI - karta latająca ... (zastrzeżony nr ???)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Złożyłem wniosek. Wnioskowałem o 1 kPLN ... na stronie latającej
    ... mieli oddzwonić w 15 minut ... Telefon milczał przez dobę.

    Wlazłem na stronę CITI i złożyłem wniosek o latającą. Pytań było
    już więcej, waliło scoringiem ... konsultant miał zadzwonić w 15
    minut ... Dupa.

    Teraz skojarzyłem, że zablokowałem sobie połączenia z zastrzeżonych.

    Pytanie do praktyków - nie dzwonili, bo nie ! Czy nie dzwonili
    czy nie pokonali blokady "zastrzegającej zastrzeżone" ?

    Pytam, bo latająca mi się mocno przyda do latania ... Więc
    zastanawiam się czy się nie kopnąć do oddziału.

    2. Czy ktoś dostał latającą bez opłat (96 PLN) ?
    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 2. Data: 2011-10-21 23:00:10
    Temat: Re: CITI - karta latająca ... (zastrzeżony nr ???)
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Teraz skojarzyłem, że zablokowałem sobie połączenia z zastrzeżonych.

    Ja nie odbieram zastrzeżonych. Znaczy mądrze czynisz:)))

    Feromon

  • 3. Data: 2011-10-21 23:25:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-22 01:00, Feromon pisze:

    > Ja nie odbieram zastrzeżonych. Znaczy mądrze czynisz:)))

    Gdyby nie ty, to bym nie rozwiał swoich wątpliwości ...

    Ehh ...

  • 4. Data: 2011-10-22 05:32:18
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Pytanie do praktyków - nie dzwonili, bo nie ! Czy nie dzwonili czy nie
    > pokonali blokady "zastrzegającej zastrzeżone" ?

    citi zwykle dzwoni z numerow jawnych
    jesli system dziala ok, to dostaniesz za jakis czas papierek

  • 5. Data: 2011-10-22 07:02:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 22 Oct 2011 07:32:18 +0200, brum wrote:

    > citi zwykle dzwoni z numerow jawnych

    Nie, zwykle dzwonią z zastrzeżonych.

    Dopóki nie mogłem zablokować rozmów z zastrzeżonych, nie było tygodnia,
    żeby mnie nie męczyli. A teraz raz na 3 miesiące ktoś się dobije.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 6. Data: 2011-10-22 08:37:13
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 21 Paź, 23:51, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
> [...]
    > zastanawiam się czy się nie kopnąć do oddziału.
    >
    > 2. Czy ktoś dostał latającą bez opłat (96 PLN) ?

    Jesli karta Wizzair to chyba mozna ja otrzymac w oddziale. Proces
    weryfikacji kredytowej i wydania karty zajmuje ok godziny. Ja tam
    sobie wyrabialem KK ZTMowa. Oczywiscie zeby skorzystac z tej
    mozliwosci trzeba sie udac do oddzialu w godzinach pracy analitkow.
    Jak skladasz wniosek przez telefon to ktos oddzwania, wypelnia jeszcze
    raz wszystkie informacje, pozniej oddzwaniaja z decyzja, spotkanie z
    kurierem itd. Proces oddzialowy jest jak dla mnie bardziej przyjazny,
    oczywiscie jesli ktos ma w poblizu oddzial...

    MK

  • 7. Data: 2011-10-22 18:18:31
    Temat: Re: CITI - karta lataj?ca ... (zastrze?ony nr ???)
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie, zwykle dzwonią z zastrzeżonych.

    no coz, do mnie od zawsze dzwonia z jawnych, do zony takoz

  • 8. Data: 2011-10-24 20:09:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Złożyłem wniosek. Wnioskowałem o 1 kPLN ... na stronie latającej
    > ... mieli oddzwonić w 15 minut ... Telefon milczał przez dobę.

    No i nie potrafili się dodzwonić, ale wzięli się na sposób :)
    Dostałem sms z prośbą o kontakt w sprawie złożonego wniosku.
    Podali tel stacjonarny na infolinię. No to oddzwoniłem.

    > 2. Czy ktoś dostał latającą bez opłat (96 PLN) ?

    A to pytanie ciągle aktualne.

  • 9. Data: 2011-10-24 20:28:08
    Od: Ra <t...@d...use.it>

> [...]
    >
    > Wlazłem na stronę CITI i złożyłem wniosek o latającą. Pytań było już
    > więcej, waliło scoringiem ... konsultant miał zadzwonić w 15 minut ...

    BTW jak wygląda teraz sprawa z opłatą miesięczną. Czy tak samo łatwo jej
    uniknąć jak roczne czy citi postanowiło jednak przeczyścić swoją bazę
    klientów

  • 10. Data: 2011-10-27 13:32:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 22:09:32 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > No i nie potrafili się dodzwonić, ale wzięli się na sposób :) Dostałem
    > sms z prośbą o kontakt w sprawie złożonego wniosku. Podali tel
    > stacjonarny na infolinię. No to oddzwoniłem.

    Dziwne. Ja jakoś na wiosnę wziąłem sobie MC World aby sprawdzić czy
    dostanę - dzwonili za każdym razem z jawnych. Być może zależy to od
    człowieka, który dzwoni. Z firmowego zastrzeżonego jak się nie może
    dodzwonić, to może telefonuje ze swojego prywatnego - to taka luźna moja
    koncepcja w temacie.

    > A to pytanie ciągle aktualne.

    Ja miałem World dożywotnio gratis. Jak przeskoczyłem z niej na latającego
    Wizza to weszły te opłaty miesięczne, więc zadzwoniłem że zamykam. Pani
    mi powiedziała, że za krótko mam Wizza aby mogła mi zrobić dożywotnio
    gratis, więc zrobiła go tylko na 2 lata czy jakoś tak. Obrót na każdej
    karcie był raczej znikomy.

    --
    xbartx