  • Data: 2004-02-09 11:49:14
    Temat: debet w mbanku
    Od: "urszula" <s...@w...SPAMpl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    mam konto e-Integrum i tam przyznany debet 500 zł. w grudniu założyłam konto
    w mBanku. Jakie (tak naprawdę) warunki musze spełnić aby przyznano mi debet
    w tym banku? Czy mogę do tego wykorzystac konto e-Integrum (przedstawienie
    historii itp.) ? Dodam ze jestem zwolenniczką debetu gdyż jest to najtańszy
    chyba kredyt krótkoterminowy. Aha - najistotniejsza sprawa - nie mam umowy o
    pracę natomiast miesięcznie wpływa mi na konto około 2 tys złotych w kilku
    ratach.
    z góry dziekuję i pozdrawiam
    urszula