  • 41. Data: 2014-09-03 06:11:59
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Do czego ?
    >
    > Woda, prad, gaz, internet, telewizja, z 5 telefonow, kredyt za dom, za
    > samochod, za drugi samochod, telewizor, pralka, konto zony, konto
    > wspolne, co by tu jeszcze ... a smieci.
    >
    > No i zostaja inne wlasne konta, ale prosty ludek raczej ich nie ma 30.

    Do znajomych i rodziny. Wolę mieć podefiniowane, niż szukać w historii.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 42. Data: 2014-09-03 06:21:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Jesli w ramach tych technologii facebook wie wszystko o twoich
    > kontach, to zle.

    A wie?

    > Jesli nowe technologie to Ajax ... tez zle. Zmusza do nowych
    > przegladarek, zupelnie bez potrzeby.
    > Na komputerze moze sobie poradze, a co tam klientow z Linuxem czy
    > innymi egzotycznymi systemami mamy w d*, niech ida z postepem.
    > Ale wyjezdzam np na urlop, mam tylko telefon czy tablet i tez mnie
    > maja w d*.
    Linux oraz budżtowy tablet z androidem - działa.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 43. Data: 2014-09-03 08:01:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-02, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Większość użytkowników kont osobistych loguje się do systemu
    > transakcyjnego by sprawdzić saldo i wykonać któryś z kilku
    > "na krzyż" zdefiniowanych przelewów.

    Więc nowy system nieznacznie im przyspieszy, bo też i nie ma za
    bardzo czego więcej przyspieszać.

    > Dlatego przesiadka na nowy lepszy interfejs po pierwsze nie
    > wydaje im się potrzebna, a po drugie nic nie wnosi w kwestii
    > wygody obsługi.

    Wnosi tym którzy używają systemu nie tylko do kilku przelewów
    w miesiącu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2014-09-03 08:03:42
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zdefiniuj "kilka na krzyż". Ja jestem prostym ludkiem, a mimo to mam
    > zdefiniowanych >50 przelewów.

    No to jestem jeszcze prostszym ludkiem.
    Mam pewnie ze 30 zdefiniowanych, tylko dlatego, że nie mam czasu wywalić
    zbędnych.
    Używane to tylko:
    - czynsz,
    - energia,
    - czesne za szkołę,
    - komitet rodzicielski w innej szkole,
    - RTV (raz na rok),
    - konta w innych bankach (kilka)

    Czyli rzędu 10.
    P.G.

  • 45. Data: 2014-09-03 08:09:52
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Do znajomych i rodziny. Wolę mieć podefiniowane, niż szukać w historii.

    Jeśli nowy interfejs potrafi (tego nie wiem) kontrolować sumę przelewów do
    wybranych odbiorców za ostatnie 5 lat to w takim przypadku faktycznie mogła
    by być pożyteczna wartość dodana w stosunku do starego interfejsu.
    Ktoś wie? Ma taką funkcjonalność ?
    P.G.

  • 46. Data: 2014-09-03 08:31:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-02 14:21, *gg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Miałem na myśli dotychczasowe, używane przeze mnie systemy bankowe m.in
    > stary mbank - a jest ich w sumie sześć.
    > Możesz mieć rację z tym uprzedzeniem, niestety mbank nie pomaga mi
    > przekonać się do nowego interfejsu, co więcej robi wszystko, aby mnie
    > zniechęcić...

    Dramatyzujesz jak stara baba :)
    Też byłem na początku uprzedzony, ale nie mam juz z tym najmniejszego
    problemu - grafiki nie wyłączysz, ale animacje można wyłączyć a obsługa
    jest w sumie prosta i szybka.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 47. Data: 2014-09-03 09:26:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 06:21:31 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    > A wie?

    A ch* wie - te portale spolecznosciowe w pewnym momencie zrobily sie
    bardzo zachlanne i wyciagaly z przegladarek wszystkie informacje.

    No i oczywiscie mamy "przelew do facebooka".

    > Linux oraz budżtowy tablet z androidem - działa.

    Teraz dziala, a za rok moze wprowadza jeszcze nowsza technologie i
    przestanie. A Wojciech oczywiscie spyta "czy to zle" ..

    Jak pisalem - glownej strony banku na telefonie powiekszyc nie moge.
    Wszystkie inne moge, a tej nie ...

    J.

  • 48. Data: 2014-09-03 09:28:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 06:11:59 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Do znajomych i rodziny. Wolę mieć podefiniowane, niż szukać w historii.

    Oczywiscie, ale podejrzewam ze nadal uzywasz "kilku na krzyz".

    A znajomi ... jesli zmieniaja konta jak niektorzy na tej grupie, to
    psu na bude taka definicja :-)

    J.

  • 49. Data: 2014-09-03 09:33:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Teraz dziala, a za rok moze wprowadza jeszcze nowsza technologie i
    > przestanie. A Wojciech oczywiscie spyta "czy to zle" ..

    Nie przestanie.

    > Jak pisalem - glownej strony banku na telefonie powiekszyc nie moge.
    > Wszystkie inne moge, a tej nie ...

    Ale po co Ci desktopowa strona na telefonie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 50. Data: 2014-09-03 10:36:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A ch* wie - te portale spolecznosciowe w pewnym momencie zrobily sie
    > bardzo zachlanne i wyciagaly z przegladarek wszystkie informacje.

    No, ale jeśli wyciagają "z przeglądarki" (co to swoja drogą znaczy?) to
    chyba wyciagną i przy starym i przy nowym chyba, że czegoś nie rozumiem?

    > No i oczywiscie mamy "przelew do facebooka".
    No i?

    > Teraz dziala, a za rok moze wprowadza jeszcze nowsza technologie i
    > przestanie. A Wojciech oczywiscie spyta "czy to zle" ..
    Wiesz. Ja pamiętam czasy Aktiweksa w BPH, stron "IE only" i naprawdę
    _teraz_ nie ma na co narzekać - banki się trochę nauczyły, może trochę
    technika poszła do przodu i jest łatwiej pisać przenośny soft, i jakoś
    nie boję się że "przestanie działać"

    > Jak pisalem - glownej strony banku na telefonie powiekszyc nie moge.
    > Wszystkie inne moge, a tej nie ...

    Może trzeba używać tej mobilnej aplikacji? (NIe wiem, nie uzywam)

    KJ