eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidlaczego mbank jest tak beznadziejnym bankiem ze skandaliczna obsluga? › dlaczego mbank jest tak beznadziejnym bankiem ze skandaliczna obsluga?
  • Date: Wed, 02 May 2007 00:00:24 +0200
    From: monikamil <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: dlaczego mbank jest tak beznadziejnym bankiem ze skandaliczna obsluga?

    Mam u nich konto prawie od poczatku ich istenienia, mam u nich kupe
    roznych produktow. Ostatnio w zwiazku z kredytem mieszkaniowym musialem
    zrezygnowac z KK i kredytu odnawialnego. I teraz zaczela sie szopka.
    Wyslalem wniosek o zakmniecie obudwu. Czekam tydzien czas leci telefon
    za telefonem na mlinie po tygodniu "wnioski sa procesowane" kolejne pare
    dni udalo sie - oba produkty sa w trakcie zamykania, teraz tylko
    potrzebuje zaswiadczenie zamawiam sto razy powtarzajac co na nim ma byc,
    bedzie mnie to kosztowac w sumie 30 pln i ma trwac do 15 (sic!) dni, ale
    obiecuja ze bedzie predzej. Czekam czekam dzwonie pare razy po 2 tyg mam
    oba zaswiadczenia na jednym nie ma waznej informacji. Caly proces trwal
    ponad 3 tyg! nie ma zadnej mozliwosci, zeby to zalatwic inaczej. Po
    jakims czasie bank w ktorym zalatwiam kredyt daje mi znac, ze na
    zaswiadczeniu jest blad (brak danych) wiec zamawiam co by bylo szybciej
    kopie umowy o KK, ktora wystarczy do zaaltwienia sprawy mlinia twierdzi,
    ze to zalatwiaja w gora 3 dni robocze i namwet mailem moga przeslac,
    szczesliwy zamwiam (kiolejne 15pln) no i czekam wlasnie ponad 2 tyg,
    zlozylem pare reklamacji itp i czekam ... jak sie nie doczekam do piatku
    to wlasnie stracilem mieszkanie
    wiwat konto internetowe! ku..wa ich mac, zamykam to dziadostwo w
    cholera, jak zaltwialem ta karte wszystko trwalo 4 dni, ciekawe kurna
    dlaczego ...
    i tak na marginesie przestroga dla tych co o kredyt sie staraja i maja
    tak jak ja karty, kredyty odnawialen itp, jezeli myslicie powaznie o
    kredycie zanim zaczniecie cos zalatwiac zlocie wypowiedzenie weszystkich
    obciazajacych zdolnosc uslug - nawet jak wam wychodzi zdolnosc jest duza
    szansa, ze sie do tego ktos przyczepi, w tym czy innym banku - szkoda nerwow

    Pozdrawiam
    KM