  • 1. Data: 2007-05-01 22:00:24
    Temat: dlaczego mbank jest tak beznadziejnym bankiem ze skandaliczna obsluga?
    Od: monikamil <k...@b...pl>

    Mam u nich konto prawie od poczatku ich istenienia, mam u nich kupe
    roznych produktow. Ostatnio w zwiazku z kredytem mieszkaniowym musialem
    zrezygnowac z KK i kredytu odnawialnego. I teraz zaczela sie szopka.
    Wyslalem wniosek o zakmniecie obudwu. Czekam tydzien czas leci telefon
    za telefonem na mlinie po tygodniu "wnioski sa procesowane" kolejne pare
    dni udalo sie - oba produkty sa w trakcie zamykania, teraz tylko
    potrzebuje zaswiadczenie zamawiam sto razy powtarzajac co na nim ma byc,
    bedzie mnie to kosztowac w sumie 30 pln i ma trwac do 15 (sic!) dni, ale
    obiecuja ze bedzie predzej. Czekam czekam dzwonie pare razy po 2 tyg mam
    oba zaswiadczenia na jednym nie ma waznej informacji. Caly proces trwal
    ponad 3 tyg! nie ma zadnej mozliwosci, zeby to zalatwic inaczej. Po
    jakims czasie bank w ktorym zalatwiam kredyt daje mi znac, ze na
    zaswiadczeniu jest blad (brak danych) wiec zamawiam co by bylo szybciej
    kopie umowy o KK, ktora wystarczy do zaaltwienia sprawy mlinia twierdzi,
    ze to zalatwiaja w gora 3 dni robocze i namwet mailem moga przeslac,
    szczesliwy zamwiam (kiolejne 15pln) no i czekam wlasnie ponad 2 tyg,
    zlozylem pare reklamacji itp i czekam ... jak sie nie doczekam do piatku
    to wlasnie stracilem mieszkanie
    wiwat konto internetowe! ku..wa ich mac, zamykam to dziadostwo w
    cholera, jak zaltwialem ta karte wszystko trwalo 4 dni, ciekawe kurna
    dlaczego ...
    i tak na marginesie przestroga dla tych co o kredyt sie staraja i maja
    tak jak ja karty, kredyty odnawialen itp, jezeli myslicie powaznie o
    kredycie zanim zaczniecie cos zalatwiac zlocie wypowiedzenie weszystkich
    obciazajacych zdolnosc uslug - nawet jak wam wychodzi zdolnosc jest duza
    szansa, ze sie do tego ktos przyczepi, w tym czy innym banku - szkoda nerwow

    Pozdrawiam
    KM

  • 2. Data: 2007-05-01 22:14:51
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    monikamil pisze:
    > Mam u nich konto prawie od poczatku ich istenienia, mam u nich kupe
    > roznych produktow. Ostatnio w zwiazku z kredytem mieszkaniowym musialem
    > zrezygnowac z KK i kredytu odnawialnego. I teraz zaczela sie szopka. (...)

    Hmmmm raczej standard, ot kolejna historia potwierdzająca regułę, że w
    mBanku to przelew, emax+ i SFI wykonywane przez www. Żadnych partyline
    albo papierków!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-05-01 22:30:02
    Od: monikamil <k...@b...pl>

    > Hmmmm raczej standard, ot kolejna historia potwierdzająca regułę, że w
    > mBanku to przelew, emax+ i SFI wykonywane przez www. Żadnych partyline
    > albo papierków!

    zgadzam sie, nasuwa sie tylko pytanie, czy mozna byc pewnym, ze nie
    bedzie sie nigdy potrzebowalo jakiegos papierka i to szybko - wydaje mi
    sie, ze predzej czy pozniej niestety bedzie potrzebny i ja wole miec
    wtedy konto gdzie indziej

    Pozdrawiam
    KM

  • 4. Data: 2007-05-01 22:41:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > Hmmmm raczej standard, ot kolejna historia potwierdzająca regułę, że w
    > mBanku to przelew, emax+ i SFI wykonywane przez www. Żadnych partyline
    > albo papierków!

    To ja dla odmiany pochwale... Nie udalo mi sie na czas odebrac PIT-a, no i w
    polowie kwietnia sie obudzilem ;). Zadzwonilem wiec na mLinie i zaczelo sie
    od schodow, bo musialem zostac przelaczony do specjalisty, a zadnego wolnego
    nie bylo. Zasugerowano mi zeby zamowic kontakt, zamowilem... nastepnego dnia
    dzwoni do mnie specjalista... potwierdza adres, zadaje glupie pytania typu
    czy jestem pewien, ze nie odebralem PIT-a, czy jestem pewien, ze dokonywalem
    operacji itd. Na koniec rozmowy dowiedzialem sie, ze jesli PIT zostal
    zwrocony do banku to przesla mi jeszcze raz, a jesli nie to obciaza mnie
    prowizja w wysokosci 30 pln, za ponowne wystawienie. Po 3-4 dniach mialem go
    juz w rekach :).
    Thx mBanku... chociaz nie powinno to byc nic nadzyczjnego, ale po
    przeczytaniu opisow przygod niektorych z klientow bylem pewien obaw czy aby
    na pewno dotrze do mnie na czas...

    MK

  • 5. Data: 2007-05-02 05:29:08
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    MK wrote:
    > w wysokosci 30 pln, za ponowne wystawienie. Po 3-4 dniach mialem go
    > juz w rekach :). Thx mBanku... chociaz nie powinno to byc nic

    Tu chyba bank dbał o własną skórę. Jak nie miał dowodu wysyłki
    pierwszego PITa, to US by im spore kary nałożył.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 6. Data: 2007-05-03 14:07:55
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    On Wed, 02 May 2007 00:30:02 +0200, monikamil <k...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >bedzie sie nigdy potrzebowalo jakiegos papierka i to szybko - wydaje mi
    >sie, ze predzej czy pozniej niestety bedzie potrzebny i ja wole miec

    Mbank to juz zaczyna byc żenadą, w najblizszym czasie sie wynosze
    gdzie indziej.