  • 41. Data: 2009-10-06 09:14:01
    Temat: Re: dlaczego wplatomaty sa tak popularne w Polsce?
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    jacko wrote:

    > W UK sa dosc popularne.

    To zapewne z uwagi na liczna obecnosc naszych rodakow w tym kraju ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 42. Data: 2009-10-07 07:01:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 21:30:30 -0700, BK napisał(a):

    > Jakie koperty? To nie beda depozyty kopertowe tylko normalne
    > "automatyczne" bankomaty wciagajace banknoty i wysylajace transakcje
    > uznania rachunku do banku "on-line".

    Czyli jest realna szansa, że skończą się problemy wpłacania do mbanku :)

    Xenocide

  • 43. Data: 2009-10-07 07:13:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:hahebn$o44$1@inews.gazeta.pl

    > Czyli jest realna szansa, że skończą się problemy wpłacania do mbanku :)

    Jeżeli klientami mBanku przestaną być debile (mam ogromną nadzieję, ba wręcz
    mocno w to wierzę, że stanowią oni mniejszość!), którzy wpychają to
    wpłatomatów kasę spiętą gumką/spinaczem, papierki po cukierkach, pieniądze
    pomiędzy którymi są np. paragony z monopolowego itp. to jest nadzieja, że na
    gruncie dokonywania wpłat gotówkowych na konto w mBanku zapanuje normalność
    bądź co bardziej realne jako taki spokój :)