  • 11. Data: 2009-03-24 23:23:38
    Temat: Re: długie - Toyota Bank nie chce oddać moich pieniędzy - cross post
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 24 Mar 2009 23:29:17 +0100
    Wiktor <...@...pl> wrote:

    > Rozważałem, ale za krótki termin - co 10 dni zakładać nową. A
    > oprocentowanie cały czas spada, więc za miesiąc-dwa killer'a może już
    > nie być

    Można ustawić samoodnawianie. Lokatę możesz zerwać przez internet,
    odsetki już widać. Także jeżeli chodzi o lokaty bez ruszania się sprzed
    monitora* to nie ma lepszej.

    * oczywiście w banku, z którym nie jesteś w żaden sposób związany

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-03-24 23:24:48
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 21:22:59 +0100, moje_przedmioty napisał(a):

    > Podpisz i odeślij z rezygnacją z umowy

    To wtedy może się pożegnać z odsetkami!
    A przypuszczam, że bank dlatego nalega na podpisanie tej umowy, by nie
    płacić odsetek z powodu zerwania lokaty przez klienta.

    > Zawarta poza siedzibą firmy więc masz prawo odstapić

    Tutaj ma zastosowanie przepis o zawarciu umowy na odległość.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2009-03-25 08:52:03
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Wiktor wrote:

> [...]
    > c) umowa prowadzenia bankowości elektronicznej
    > Do tego dochodzi pouczenie ochrony danych osobowych, wśród których
    > znajduje się zapis o przekazywaniu moich danych w razie konieczności do
    > czterech firm windykacyjnych
    > Jak pisałem wcześniej nie chciałem żadnej bankowości elektronicznej. Nie
    > byłem informowany przy składaniu wniosku, że muszę podpisać umowę ramową
    > (ja chcę tylko głupią lokatę). Ponadto poczułem się naprawdę nieswojo,
    > kiedy przy wykupywaniu produktu oszczędnościowego muszę podpisać zgodę
    > na przekazywanie danych do firm windykacyjnych - przecież to bank będzie

    Czy mógłbyś podesłać treść(skan) tej umowy ramowej(oczywiście bez danych) z
    zawartymi klauzulami dokładnie tak jak to oni zapisali:
    > a) umowy ramowej na czas nieokreślony określająca zawieranie w
    > przyszłości wszystkich innych umów
    > b) właściwa umowa lokaty
    > c) umowa prowadzenia bankowości elektronicznej.
    Czy ta informacja dotycząca wszystkich umów jest wkomponowana  w treść,czy
    może wyszczególniona np.podpunktami a,b,c... etc.?
    Wg.mnie jest to działanie niezgodne z prawem jako produktu
    wiązanego,proponuje z tym hasłem trochę poserfować.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-03-25 09:03:29
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 24 Mar, 21:05, Wiktor <a...@...pl> wrote:
    > Przy składaniu wniosku było pytanie, czy chcę
    > założyć dostęp internetowy do lokaty. Wybrałem NIE, gdyż mam już za dużo
    > kont i nie chcę sobie kolejnym kontem głowę zawracać.

    Proponuje, zeby ktos znajomy ponowni ezlozyl taki wniosek, drukujac
    poszczegolne ekrany, zeby byl dowod, ze w okresie gdy wnioskowales
    mozna bylo wybierac opcje bez dotepu i konta. Inaczej mozez nie mioec
    dowodow, ze faktycznie gdy zakladales lokate system dawal teoretycznie
    mozliwosc rezygnacji z opcji, ktorych ni echcesz.
    Podobni eaktualna tresc regulaminow i innych dokumentow.

  • 15. Data: 2009-03-25 10:13:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    xbartx wrote:

    > Można ustawić samoodnawianie. Lokatę możesz zerwać przez internet,
    > odsetki już widać. Także jeżeli chodzi o lokaty bez ruszania się sprzed
    > monitora* to nie ma lepszej.

    Czy nadal nie da się nie zgodzić na przetwarzanie danych osobowych w celach
    marketingowych? Bo m/in z tego powodu Wiktor nie chce TB.

    p. m.

  • 16. Data: 2009-03-25 13:24:09
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 15:25:53 -0500, witek napisał(a):

    > ja bym sie na twoim miejscu nie martwił. Gdzie ty znajdziesz drugą taką
    > lokatę oprocentowaną na "odsetki ustawowe". Toż to złota rybka.
    > Pociągnąłbym jeszcze przez rok dwa i poszedł do sądu.

    A jak to jest normalnie z tą lokatą. Działa od momentu trafienia
    pieniędzy na odpowiednie konto czy od momentu otrzymania podpisanej
    umowy? IVHMO (ale ja się nie znam na prawie, Olgierd przybywaj!) trzeba
    napisać im wpierw, że się nie chce podpisać umowy i oczekuje się zwrotu
    swoich pieniędzy.