  • 1. Data: 2010-06-04 13:07:22
    Temat: do Jasia W
    Od: h...@p...onet.pl

    jak zyski z longów?:))))))

  • 2. Data: 2010-06-04 13:17:58
    Temat: Re: do Jasia W
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 4 Cze, 15:07, h...@p...onet.pl wrote:
    > jak zyski z long w?:))))))
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    werbliński jan ma zyski INACZEJ

    buhahahahaaa

  • 3. Data: 2010-06-04 13:48:40
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:60b5.000006eb.4c08fa8a@newsgate.onet.pl...
    > jak zyski z longów?:))))))

    Domyślam się, że to ma być taka ironia? Znaczy miało być śmiesznie tak?

    Pisałem już co mam. W dalszym ciągu kurs powyżej ceny zakupu. Dziś na tą
    chwilę jeden papier -0,13%, drugi -1,41%, a rynek grubasów -2,62%.
    Liczę jednak na porzadne spadki, bo chciałbym jeszcze tanio kupić parę
    papierków. Np KGHM za 35 zł bym chciał, albo Lotosik za dychę.

    A co tam słychać u daytrayderów? Kolejny rok strata na PIT?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-06-04 13:58:30
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 4 Cze, 15:48, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
> [...]
    > Liczę jednak na porzadne spadki, bo chciałbym jeszcze tanio kupić parę
    > papierków. Np KGHM za 35 zł bym chciał, albo Lotosik za dychę.

    nigdy nie zrozumiem idiotyzmu maluczkich, liczących na potężne -cutuję-
    werblińskiego spadki a jednoczśnie trzymajacych otwartą długą pozycję
    czy to na rynku kasowym czy terminowym

    głupota i ignorancja

  • 5. Data: 2010-06-07 07:43:23
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>