  • 1. Data: 2003-04-21 17:27:31
    Temat: dobry ROR
    Od: o...@o...pl

    Szukam Banku, w ktorym bylby dobry ROR (PBHPBK nie sprawdzil sie). Ostatecznie
    rozwazam mBank i LUKAS, ze wskazaniem na LUKAS. Oferuja podobne warunki, jednak
    Lukas dodatkowo dodaje token za darmo (interesuje mnie e-konto pro), poza tym
    mieszkamy w Polsce i w razie koniecznosci wyplaty wiekszej ilosci gotowki z
    mBanku trudno byloby ja miec natychmiast. Ma tez duzo wiecej bankomatow.
    Czy mBank przewyzsza znacznie LUKASa pod jakims wzgledem? Chcialbym zaznaczyc,
    ze bedzie to moje JEDYNE konto, nie pomocnicze. Miesieczny wplyw ok 4500 zl.
    Dzieki za pomoc w wyborze

  • 2. Data: 2003-04-21 17:39:06
    Temat: Re: dobry ROR
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zaznaczyc,
    > ze bedzie to moje JEDYNE konto, nie pomocnicze. Miesieczny wplyw ok 4500

    Mimo wszystko: założ dwa konta ;-)
    W mBanku nic nie kosztuje - a przekonasz się i sam zobaczysz które konto
    lepsze.

    RJCz

  • 3. Data: 2003-04-22 02:26:55
    Od: Jacek <y...@p...com>

    o...@o...pl wrote:

> [...]
    > LUKASa pod jakims wzgledem? Chcialbym zaznaczyc, ze bedzie to moje JEDYNE
    > konto, nie pomocnicze. Miesieczny wplyw ok 4500 zl. Dzieki za pomoc w

    Na plus dla mbanku w porównaniu z lukasem zaliczyłbym:
    - SFI
    - wirtualną ekartę
    - ciut wyższe % (emax).

    Gdyby nie powyższe (dwa pierwsze punkty), to nie zawracałbym sobie głowym
    mbankiem.

  • 4. Data: 2003-04-22 07:34:05
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > - ciut wyższe % (emax).
    >
    > Gdyby nie powyższe (dwa pierwsze punkty), to nie zawracałbym sobie głowym

    Dla slabszych: Co to jest SFI?

  • 5. Data: 2003-04-22 16:57:33
    Od: Jacek <y...@p...com>

    o...@o...pl wrote:

    > Dla slabszych: Co to jest SFI?

    "Supermarket funduszy inwestycyjnych" - http://www.fundusze.mbank.com.pl/
    mbank jest pośrednikiem do ok. 20 funduszy inwestycyjnych. IMO bardzo
    wygodna rzecz - nie musisz podpisywać z każdym towarzystwem osobnej umowy,
    kolekcjonować haseł, pinów, kodów etc, bo dzięki obsłudze z ekonta masz
    jednolity interfejs użytkownika :). No i - jak na razie przynajmniej - nie
    pobierają prowizji za zakup i sprzedaż jednostek.

  • 6. Data: 2003-04-22 17:21:44
    Od: "M.P.Liszka" <m...@p...onet.pl>

    Najlepsze w tym przypadku jest Inteligo PKO BP SA, choćby na ilość
    bankomatów oraz na pewność - największy bank w Polsce.

    PLIS

  • 7. Data: 2003-04-22 22:16:35
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    [...]
    > Czy mBank przewyzsza znacznie LUKASa pod jakims wzgledem? Chcialbym
    zaznaczyc,
    > ze bedzie to moje JEDYNE konto, nie pomocnicze. Miesieczny wplyw ok 4500 zl.
    > Dzieki za pomoc w wyborze

    Ciekawa może być Millepensja w Millennium => wystarczy zadeklarować
    przelewanie wynagrodzenia a prowadzenie rachunku, dostęp telefoniczny,
    miesięcznie 10 wypłat z bankomatów Millennium/Euronet - za darmo. Ostatnio
    również dostęp z Millenetem... Mankamentem jest opłata za zlecenia stałe ale
    to zależy ile zleceń miesięcznie się wykonuje.

    Pozdrawiam

    K.