    From: o...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: dobry ROR
    Date: 21 Apr 2003 19:27:31 +0200

    Szukam Banku, w ktorym bylby dobry ROR (PBHPBK nie sprawdzil sie). Ostatecznie
    rozwazam mBank i LUKAS, ze wskazaniem na LUKAS. Oferuja podobne warunki, jednak
    Lukas dodatkowo dodaje token za darmo (interesuje mnie e-konto pro), poza tym
    mieszkamy w Polsce i w razie koniecznosci wyplaty wiekszej ilosci gotowki z
    mBanku trudno byloby ja miec natychmiast. Ma tez duzo wiecej bankomatow.
    Czy mBank przewyzsza znacznie LUKASa pod jakims wzgledem? Chcialbym zaznaczyc,
    ze bedzie to moje JEDYNE konto, nie pomocnicze. Miesieczny wplyw ok 4500 zl.
    Dzieki za pomoc w wyborze