  • 1. Data: 2007-11-02 21:11:57
    Temat: dodatkowa autoryzacja przelewu w BPH Sezam
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    dzisiaj dzwoni do mnie facet z BPH aby utoryzowac przelew do innego banku
    podpisany przeze mnie prawidłowo oraz dodoatkowo potwierdzony `haslem
    generowanym smsem?
    Czy to jest normalne?
    Co gdyby sie do mnie nie dodzwonił? Bank nie wykonał by przelewu?

    JR

  • 2. Data: 2007-11-02 21:51:19
    Temat: Re: dodatkowa autoryzacja przelewu w BPH Sezam
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy to jest normalne?

    Pewnie kwota "nieco" większa

    > Co gdyby sie do mnie nie dodzwonił? Bank nie wykonał by przelewu?

    Tak. Kiedyś zdołałem po 12 potwierdzić - dopiero wtedy został zrealizowany
    przelew.
    BPH wzięło sobie do serca bezpieczeństwo środków klietów po kilku
    "wpadkach"
    I chyba dobrze

    Darek

  • 3. Data: 2007-11-02 23:45:53
    Od: Jakub Roszkiewicz <r...@g...com>

    Dnia Fri, 2 Nov 2007 22:11:57 +0100, JerzyR napisał(a):

> [...]
    > generowanym smsem?
    > Czy to jest normalne?
    > Co gdyby sie do mnie nie dodzwonił? Bank nie wykonał by przelewu?

    Tak z ciekawości. Na duża kwotę był ten przelew, czy raczej małą?
    --
    Pozdrawiam,
    Jakub 'jarbi' Roszkiewicz

  • 4. Data: 2007-11-02 23:52:11
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Tak z ciekawości. Na duża kwotę był ten przelew, czy raczej małą?

    raczej duża - ponad 10tys ale mniej niz 50tys.

    JR

  • 5. Data: 2007-11-03 03:01:32
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > raczej duża - ponad 10tys ale mniej niz 50tys.

    czasami dzwonią jeśli jest to dla danego rachunku nietypowa transakcja. Ja
    np. rzadko korzystam z konta w eurobanku, szczególnie że nie ma swifta i tak
    się zdarzyło że chciałem właśnie wypłacić kwotę w tych samych granicach z
    bankomatu z eurobanku i zadzwonili do mnie w trakcie wypłat jak stałem przy
    bankomacie;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 6. Data: 2007-11-03 15:45:10
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > generowanym smsem?
    > Czy to jest normalne?
    > Co gdyby sie do mnie nie dodzwonił? Bank nie wykonał by przelewu?

    BPH robi tak przy większych przelewach, do mnie kiedyś zadzwonili przy 6k z
    groszem. Za jakiś czas wrzucałem 9k na zdefiniowany, nie dzwonili, może mają
    jakąś "bazędużoprzelewającychjednorazowo"? ;) Inteligo też dzwoni. Ale ja
    sobię to chwalę, nie jestem bezsensownym obrońcą danych osobowych i
    prywatności, wolę, żeby 10 razy zadzwonili, niż 1 raz nie zadzwonili...

    --
    igoR

  • 7. Data: 2007-11-03 17:51:21
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > sobię to chwalę, nie jestem bezsensownym obrońcą danych osobowych i
    > prywatności, wolę, żeby 10 razy zadzwonili, niż 1 raz nie zadzwonili...

    tylko weryfikacja polegała na zapytaniu czy zleciłem taki przelew?
    Bez pytania o inne szczegóły i dane matki itp.
    Tel. ten sam na ktory dostalem sms z kodem

    JR

  • 8. Data: 2007-11-03 19:43:13
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    JerzyR <n...@d...pl> wrote:
    > tylko weryfikacja polegała na zapytaniu czy zleciłem taki przelew?
    > Bez pytania o inne szczegóły i dane matki itp. Tel. ten sam na ktory
    > dostalem sms z kodem

    Ale oni pewnie mają komupterowy system rozpoznawania charakteru głosu,
    który im wywala jakieś prawdopodobieństwo że to ta osoba co wcześniej z
    nimi gadała (mają nagrania). Na 100% to im pewnie nie wskazuje
    tak/nie, ale jakiś poziom pewności, jak będzie za niski to Ci każą iść
    do oddziału potwierdzić przelew. Ciekawe jakby to było przy jakiejś
    chorobie gardła mógłby być problem przy anginie czy coś.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 9. Data: 2007-11-04 00:26:22
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Ale oni pewnie mają komupterowy system rozpoznawania charakteru głosu,
    > który im wywala jakieś prawdopodobieństwo że to ta osoba co wcześniej z

    to jest żart czy naprawdę maja taki system?

    JR

  • 10. Data: 2007-11-04 08:38:39
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    JerzyR pisze:

    > to jest żart czy naprawdę maja taki system?

    Dodatkowo włączają kamerę w telefonie, więc
    widzą z kim rozmawiają.
    :))