  • Data: 2004-07-21 12:59:49
    Temat: dodatkowe info na przekazie, przelewie
    Od: "fil" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym spytać o następującą rzecz:

    kupuje klient coś u mnie. Płaci np na poczcie, albo w banku przelewem (z
    Polski)
    I teraz ja chciałbym aby on dokonując zapłaty, dodatkowo określił swój
    adres, na jaki mam przesłać mu towar, oraz adres e-mail [ jeśli byłyby jakieś
    kłopoty (z dostawą, dostępnością, itd)]

    Jeśli będzie to robił z poczty, to tam ładnie wszystko wypełni na druku
    przekazu.
    Ale co z bankiem ?
    Jeśli ma konto w banku, to czy przy dokonywaniu przelewu może określić
    jakieś dodatkowe informacje (właśnie ten adres domowy i adres e-mail ?)
    Czy są jakieś ograniczenia na długość takiego dodatkowego tekstu ?

    I drugie pytanie:

    czy na wyciągu z rachunku (na który wpłacać będą klienci) będą zachowane te
    dodatkowe informacje (właśnie adres doręczenia przesyłki oraz adres email,
    określone przez zamawiającego) [określone czy to na przekazie pocztowym, czy
    też dokonując przelewu]?

    Dziękuję za fachową radę i pozdrawiam
    Fil