  • Data: 2004-07-21 14:03:18
    Temat: Re: dodatkowe info na przekazie, przelewie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fil wrote:
    > Jeśli ma konto w banku, to czy przy dokonywaniu przelewu może określić
    > jakieś dodatkowe informacje (właśnie ten adres domowy i adres e-mail
    > Czy są jakieś ograniczenia na długość takiego dodatkowego tekstu ?

    te same co na poczcie 4*35 znakow
    ile bank mu pozwoli wypelnic to zalezy od banku klienta

    > czy na wyciągu z rachunku (na który wpłacać będą klienci) będą
    > zachowane te dodatkowe informacje (właśnie adres doręczenia przesyłki
    > oraz adres email, określone przez zamawiającego) [określone czy to na
    > przekazie pocztowym, czy też dokonując przelewu]?

    jak ty to zobaczysz na wyciagu to zalezy od twojego banku
    są banki ktore pokazuja wiecej danych a sa takie ktore pokazuja mniej
    a przez interneto pokazuja ci np jeszcze mnie - tylko czy to wplata czy wyplata

    Ogolnie biorac - nie kazdy klient bedzie w stanie spelnic twoje wymagania
    *** blad ***