  • 11. Data: 2009-12-31 12:20:22
    Temat: Re: dokąd uciec z PeKaO SA?
    Od: "bankingandfinance.pl" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    mBank jest najtańszy ale nie ma kas, inny ma kasy ale karta do
    bankomatu/wpłatomatu jest płatna jeszcze inny ma dobre oprocentowanie.Zastanów
    na czym Ci zależy.

    http://bankingandfinance.pl/kontaosobiste/porownanie
    -ofert/

    Pzdr

  • 12. Data: 2009-12-31 12:25:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 10:40:19 +0100, Nikosis napisał(a):

    > Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA. Po woli jednak
    > zaczynają mnie denerwować zarówno poziomem obsługi w samym banku jak i
    > cenami za prowadzenie konta.

    Ja w podobnej sytuacji zmieniłem na tandem Eurobank Konto Online
    (rachunek), Polbank (karta kredytowa).

    > W związku z tym chciałbym uciec do innego banku. Moje wymagania nie są
    > wygórowane (tak mi się przynajmniej wydaje ;)
    > - mała lub zerowa opłata za prowadzenie konta

    Przy wpływach 800zł/miesiąc lub depozytach 10k - za darmo

    > - dostęp do internetowej strony za pomocą której mogę wykonywać przelewy
    > - mała lub zerowa opłata za operacje przelewów (zwłaszcza te
    > przeprowadzane za pomocą internetu)

    Ja nie narzekam, po 20:00 bywają problemy z aktualnością wyświetlanych
    danych ale w normalnych godzinach działa bez problemów.

    Wady:
    Płatna karta: 0,95zł/miesiąc, wypłata z własnych bankomatów za darmo, z
    obcych 1zł, zagraniczne 5zł przy całkiem niezłych kursach. Jak się nie ma
    blisko bankomatu to może być spora wada.

    > - karta kredytowa nie jest warunkiem koniecznym, ale jeśli byłaby w opcji
    > a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)

    Tu Polbank, zwykłą wystarczy zrobić 36 transakcji rocznie, goldem 60 do
    zwolnienia. Jak masz telefon w Erze to najlepszą opcją jest karta "Polbank
    Era" (1% zwrotu). Wada: brak podglądu blokad.
    Eurobank też ma kredytówki ale nie przyglądałem im się.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-12-31 12:27:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > opcji a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)
    >

    > Z góry dziękuje Szanownym Grupowiczom za pomoc, i życzę wszystkiego

    Poczytaj archiwum grupy, było ostatnio nawet sporo w tym temacie.
    Tak na szybko:

    alior, dbnet, eurobank, nordea, mbank, multi, polbank

    Xenocide

  • 14. Data: 2009-12-31 12:53:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > W związku z tym chciałbym uciec do innego banku. Moje wymagania nie są
    > wygórowane (tak mi się przynajmniej wydaje ;)

    Alior?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 15. Data: 2009-12-31 14:29:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 31 Gru, 10:40, Nikosis <n...@l...localdomain> wrote:

    > Z góry dziękuje Szanownym Grupowiczom za pomoc, i życzę wszystkiego
    > dobrego w Nowym Roku !

    Moge Ci polecic np Multibank:

    - konto w wersji podstawowej (nazywa sie "ja comfort") jest
    bezplatne,
    - karta debetowa kosztuje 2 zl miesiecznie (ewentualnie za 30 zl
    rocznie mozesz miec wypukla karte debetowa),
    - serwis transakcyjny www stoi na bardzo wysokim poziomie (mozna sobie
    sporo rzeczy poustawiac, ustalic limity dla kart platniczych itd)
    - zdecydowana wiekszosc operacji robionych przez www jest bezplatna
    (przelewy, zlecenia stale itd)
    - polecenia zaplaty sa bezplatne
    - bezplatne bankomaty to: Euronet, Cash24, BZ WBK - wiec calkiem sporo
    tego jest
    - maja tez w ofercie sporo kart kredytowych, wiec na pewno sobie cos
    wybierzesz ;-)
    - w wiekszych miastach maja oddzialy, duzych kolejek nie ma (bo z
    reszta rzadko sie tam chodzi)

    Sam mam w tym banku konto od poczatku jego istnienia - i jeszcze nigdy
    mnie nie wkurzyli ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 16. Data: 2009-12-31 15:04:03
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 06:29:12 -0800 (PST), Rafal M napisał(a):

    > Sam mam w tym banku konto od poczatku jego istnienia

    Ja też miałem, mam nawet taką fajną blachę wielkości karty z numerkiem i
    tekstem "Współzałożyciel Multibanku" ;)

    > - i jeszcze nigdy mnie nie wkurzyli ;)

    Masz szczęście. Mnie wkurzyli jak po 3 tygodniach leżenia papierów w banku
    analityk z Warszawy (po tym jak się przypomniałem pytaniem co z moimi
    wnioskami) zażądał dodatkowych papierów w tym "oświadczenia, że jestem
    kawalerem". Po tym jak przestałem się śmiać zamknąłem konto, zrezygnowałem
    z jeszcze niedostarczonej karty i poszedłem do BPH, gdzie dostałem wszystko
    co chciałem w ciągu tygodnia. Niestety potem przyszło Pekao ;).

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-12-31 17:41:35
    Od: Erazmus <j...@g...com>

> [...]
    > a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)
    >
    > Z góry dziękuje Szanownym Grupowiczom za pomoc, i życzę wszystkiego

    Jeśli nie jest to dla Ciebie polecam założenie dwóch kont w dwóch
    bankach :
    1. Konto Online w Eurobanku -> http://www.eurobank.pl/produkty,konta,konto-online,2
    1,9.html
    + Konto oszczędnościowe -> http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy,23,9.html
    2. Konto DBNet -> http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta/l
    2/db_net_konto_internetowe

    W Eurobanku masz dobrze zabezpieczoną bankowość elektroniczną , fajnie
    oprocentowane konto oszczędnościowe a w Deutsche Banku masz wszystkie
    bankomaty gratis all around the world :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 18. Data: 2009-12-31 17:43:12
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bankingandfinance.pl" news:7754.000003ca.4b3c9706@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > mBank jest najtańszy ale nie ma kas, inny ma kasy ale karta do
    > bankomatu/wpłatomatu jest płatna jeszcze inny ma dobre

    Nie dość że pierd... spamer to jeszcze pisze brednie jak potłuczone dziecie.
    PLONK.

  • 19. Data: 2010-01-01 12:06:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 16:04:03 +0100, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > banku analityk z Warszawy (po tym jak się przypomniałem pytaniem co z
    > moimi wnioskami) zażądał dodatkowych papierów w tym "oświadczenia, że

    Niezłe. To coś jak w Alternatywach kazali Cichockiemu przynieś
    zaświadczenie, że to mieszkanie jest mu naprawdę bardzo potrzebne :)

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2010-01-01 18:23:46
    Od: "kkw" <s...@k...usunto.eu.com>

    Użytkownik "Nikosis" <n...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    grup
    alhost.localdomain...
    > Witajcie !
    >
    > Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA. Po woli jednak
    > zaczynają mnie denerwować zarówno poziomem obsługi w samym banku jak i
    > cenami za prowadzenie konta.

    Ja uciekłem do Nordea.

    k.