    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dokąd uciec z PeKaO SA?
    Date: Thu, 31 Dec 2009 13:25:41 +0100
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 10:40:19 +0100, Nikosis napisał(a):

    > Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA. Po woli jednak
    > zaczynają mnie denerwować zarówno poziomem obsługi w samym banku jak i
    > cenami za prowadzenie konta.

    Ja w podobnej sytuacji zmieniłem na tandem Eurobank Konto Online
    (rachunek), Polbank (karta kredytowa).

    > W związku z tym chciałbym uciec do innego banku. Moje wymagania nie są
    > wygórowane (tak mi się przynajmniej wydaje ;)
    > - mała lub zerowa opłata za prowadzenie konta

    Przy wpływach 800zł/miesiąc lub depozytach 10k - za darmo

    > - dostęp do internetowej strony za pomocą której mogę wykonywać przelewy
    > - mała lub zerowa opłata za operacje przelewów (zwłaszcza te
    > przeprowadzane za pomocą internetu)

    Ja nie narzekam, po 20:00 bywają problemy z aktualnością wyświetlanych
    danych ale w normalnych godzinach działa bez problemów.

    Wady:
    Płatna karta: 0,95zł/miesiąc, wypłata z własnych bankomatów za darmo, z
    obcych 1zł, zagraniczne 5zł przy całkiem niezłych kursach. Jak się nie ma
    blisko bankomatu to może być spora wada.

    > - karta kredytowa nie jest warunkiem koniecznym, ale jeśli byłaby w opcji
    > a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)

    Tu Polbank, zwykłą wystarczy zrobić 36 transakcji rocznie, goldem 60 do
    zwolnienia. Jak masz telefon w Erze to najlepszą opcją jest karta "Polbank
    Era" (1% zwrotu). Wada: brak podglądu blokad.
    Eurobank też ma kredytówki ale nie przyglądałem im się.

    --
    Kojer