  • 11. Data: 2009-09-01 12:25:24
    Temat: Re: dolary na Slowacji
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 12:05:53 +0000, xbartx napisał(a):

    > Porównywałeś ile piwo przed a ile po kosztuje? Jakieś drastyczne
    > różnice?

    Powiedzmy, że niedrogie piwo w sklepie kosztowało wcześniej 11-13 koron,
    co przy kursie oficjalnym 0,31 dałoby ileś tam eurosów. A teraz piwo
    kosztuje 0,55 euro, co nijak nie ma się do powyższego równania. Nawet ja
    to widzę, chociaż z matmy jestem baran jak się patrzy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2009-09-01 12:48:16
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Olgierd wrote:

    > Powiedzmy, że niedrogie piwo w sklepie kosztowało wcześniej 11-13 koron,

    Ale to chyba w dosc dawnych czasach?

    Cos mi sie kojarzy, ze kilka lat temu bylo to raczej w okolicach 20
    koron (ale moze sie myle)?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 13. Data: 2009-09-01 13:17:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 14:48:16 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Ale to chyba w dosc dawnych czasach?
    >
    > Cos mi sie kojarzy, ze kilka lat temu bylo to raczej w okolicach 20
    > koron (ale moze sie myle)?

    To chyba raczej jakiś Złoty Bażant czy Kelt. Kamzik czy Saris był tańszy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 14. Data: 2009-09-01 14:30:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h7j2n1$4vj$10@inews.gazeta.pl

    > Porównywałeś ile piwo przed a ile po kosztuje? Jakieś drastyczne różnice?

    Taki słowacki absurd - piwo przy granicy z Austrią jest tańsze na stacjach
    benzynowych (szczególnie OMV) niż w hipermarketach w głębi kraju :O

  • 15. Data: 2009-09-01 14:32:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.09.01.12.25.24@rudak.org

    > A teraz piwo kosztuje 0,55 euro, co nijak nie ma się do powyższego
    równania.

    Rozumiem, że piszemy o piwie nie w knajpie ale kupionym w sklepie (butelka
    bądź puszka). Kilka dni temu kilkanaście kilometrów przed Bratysławą
    kupowałem Kelta za 37 eurocentów! :) - wykupiłem wszystkie puszeczki
    (niestety tylko 13 sztuk - więcej nie mieli).

  • 16. Data: 2009-09-01 14:33:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.09.01.13.17.54@rudak.org

    > To chyba raczej jakiś Złoty Bażant czy Kelt. Kamzik czy Saris był tańszy.

    ooo - lekkie zdziwienie. Z moich obserwacji wynika, że to zawsze Kelt
    dzierżył pałeczkę drożyny na SK przed i po wprowadzeniu euro. Może cena
    zależy od regionu?