    From: "Marble" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: dot. dzisiejszej awarii konta
    Date: Tue, 24 Oct 2006 23:22:40 +0200

    Moja zona probowala wyplacic z bankomatu euronetu pieniadze za pomoca karty
    Inteligo. Nic nie wiedziala o problemach banku Inteligo wiec dwukrotnie
    powtorzyla probe wyplaty. Za kazdym razem wyskakiwal komunikat ze transakcja
    zakonczona niepowodzeniem. Zabrala karte i poszla do domu. Zaskoczyl ja po
    drodze 2 krotny sms z informacja, ze obciazono rachunek Sprawdzilismy i
    faktycznie zaksiegowano 2 krotnie wplate i doliczono prowizje za wyplate w
    obcym bankomacie. Nie ma nic w srodkach zablokowanych tylko normalnie w
    historii rachunku figuruje jako wyplata. Co teraz zrobic? Oczywiscie
    wielominutowe wisdzenie na sluchawce do infolini nic nie daje.