eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › dot. dzisiejszej awarii konta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2006-10-25 19:10:35
    Temat: Re: dot. dzisiejszej awarii konta
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:ehnam9$3ac$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Jak już jest obciążenie to nie trzeba czekać na wyciąg - należy
    >> reklamować. Gdyby miała nastąpić korekta, byłaby zapewne od razu.
    > a ja bym poczekal na wyciag i wtedy zlozyl reklamacje, nie wiem dlaczego
    > korekta mialaby byc od razu?

    miałeś kiedyś korektę na koncie Inteligo, że się wypowiadasz ?



  • 12. Data: 2006-10-25 19:14:13
    Temat: Re: dot. dzisiejszej awarii konta
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ehnbld$4f4$1@news.task.gda.pl...
    > RobertS wrote:
    > Po pierwsze w inteligo nie ma wyciągów.
    >
    > Po drugie zwykle jest tak, że najpierw jest blokada, a po kilku dniach,
    > jak obsługa bankomatu sprawdzi logi i kasety, to blokada znika i pojawia
    > się zaksięgowane rozliczenie. Albo nie pojawia się jeśli tak wynika z
    > logów bankomatu.
    >

    po pierwsze bzdury i po drugie bzdury



  • 13. Data: 2006-10-26 07:24:57
    Temat: Re: dot. dzisiejszej awarii konta
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marble" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:453e7664$0$17967$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Moja zona probowala wyplacic z bankomatu euronetu pieniadze za pomoca
    > karty Inteligo. Nic nie wiedziala o problemach banku Inteligo wiec
    > dwukrotnie powtorzyla probe wyplaty. Za kazdym razem wyskakiwal komunikat
    > ze transakcja zakonczona niepowodzeniem. Zabrala karte i poszla do domu.
    > Zaskoczyl ja po drodze 2 krotny sms z informacja, ze obciazono rachunek
    > Sprawdzilismy i faktycznie zaksiegowano 2 krotnie wplate i doliczono
    > prowizje za wyplate w obcym bankomacie. Nie ma nic w srodkach
    > zablokowanych tylko normalnie w historii rachunku figuruje jako wyplata.
    > Co teraz zrobic?

    Reklamację złożyć.
    Miałem taki przypadek i pieniążki wróciły na konto.

    > Oczywiscie wielominutowe wisdzenie na sluchawce do infolini nic nie daje.

    Nie chcą przyjąć reklamacji???


    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom
    E-mail: j...@i...pl
    ==========###-###-###-###==============


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1