  • 1. Data: 2004-08-27 07:45:17
    Temat: druki polecenia przelewu / wplaty gotowkowej
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Witajcie,

    Wczoraj w PKO BP trafiłem już na nowe druczki wpłaty gotówkowej /
    polecenia przelewu. W końcu mają tylko dwie części [jeden oryginał dla
    PKO BP i jedna kopia dla zleceniodawcy].

    Nareszcie nie trzeba ich wypełniać naciskając na długopis taką siłą, że
    później ręka opada. :-))

  • 2. Data: 2004-08-27 12:54:18
    Temat: Re: druki polecenia przelewu / wplaty gotowkowej
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 27 sierpień (piątek) gdy o godzinie 09:45 *Wojciech Nawara* napisał(a)
    :

> [...]
    > PKO BP i jedna kopia dla zleceniodawcy].
    >
    > Nareszcie nie trzeba ich wypełniać naciskając na długopis taką siłą, że

    *błąd* że wypełniasz długopisem
    sprawdz http://www.przelew.com/

    i zapomnisz o czymś takim jak druczki :-)

    Daniel
    "Zacząłbym wierzyć w Boga, ale odstrasza
    mnie ogromna ilość pośredników."

  • 3. Data: 2004-08-27 20:29:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Daniel Karasek napisał(a):

    > *błąd* że wypełniasz długopisem

    Wiem, zwykle drukuję bezpośrednio z seriwsu inteligo. Ale często nie mam
    możliwości wydruku, więc muszę wziąć kwitek w agencji PKO i go wypisać... :/
    Np. zostaje mi kasa z zakupów i nie idę w międzyczasie do biura, a nie
    chcę nosić gotówki.