-
1. Data: 2004-11-07 15:29:14
Temat: działa wam serwis internetowy Inteligo?
Od: "andrzej" <k...@g...pl>
przeinstalowywałem system i od tej pory nie moze my wyswietlic strony z
logowaniem.
Wie moze ktoś co mam nie tak w ustawieniach ?
-
2. Data: 2004-11-07 15:33:18
Temat: Re: działa wam serwis internetowy Inteligo?
Od: "janke" <j...@p...onet.pl>
andrzej:
> przeinstalowywałem system i od tej pory nie moze my wyswietlic strony z
> logowaniem.
> Wie moze ktoś co mam nie tak w ustawieniach ?
https://secure.inteligo.com.pl/web
kliknij, u mnie działa, też reinstalowałem
zbyszko janke
-
3. Data: 2004-11-07 15:35:24
Temat: Re: działa wam serwis internetowy Inteligo?
Od: "andrzej" <k...@g...pl>
Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmlf7m$spe$1@news.onet.pl...
> andrzej:
>
> > przeinstalowywałem system i od tej pory nie moze my wyswietlic strony z
> > logowaniem.
> > Wie moze ktoś co mam nie tak w ustawieniach ?
>
> https://secure.inteligo.com.pl/web
> kliknij, u mnie działa, też reinstalowałem
>
> zbyszko janke
tylko u mnie w dalszym ciągu nie działa i pojawia sie napis:
Nie można wyświetlić strony
-
4. Data: 2004-11-07 16:12:08
Temat: Re: działa wam serwis internetowy Inteligo?
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
andrzej napisał(a):
> tylko u mnie w dalszym ciągu nie działa i pojawia sie napis:
> Nie można wyświetlić strony
A zainstaluj no jakiegoś servicepacka, a najlepiej wszystko z WindowsUpdate.
-
5. Data: 2004-11-07 16:17:47
Temat: Re: działa wam serwis internetowy Inteligo?
Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 7 Nov 2004 16:35:24 +0100, "andrzej" <k...@g...pl> wklepał(-a):
> tylko u mnie w dalszym ciągu nie działa i pojawia sie napis:
>Nie można wyświetlić strony
A inne strony z SSL działają? Np. https://www.mbank.com.pl/ ?
Jeśli nie, to pewnie masz zablokowany port 443 w kierunku "na zewnątrz" (masz
firewalla?).
--
Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/
-
6. Data: 2004-11-07 16:34:43
Temat: Re: działa wam serwis internetowy Inteligo?
Od: "andrzej" <k...@g...pl>
Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmllbs.1n0.1@slaszysz.poczta.onet.pl...
> Dnia Sun, 7 Nov 2004 16:35:24 +0100, "andrzej" <k...@g...pl>
wklepał(-a):
>
> > tylko u mnie w dalszym ciągu nie działa i pojawia sie napis:
> >Nie można wyświetlić strony
>
> A inne strony z SSL działają? Np. https://www.mbank.com.pl/ ?
> Jeśli nie, to pewnie masz zablokowany port 443 w kierunku "na zewnątrz"
(masz
> firewalla?).
>
> --
no własnie wczesniej miałem ale po przeinstalowaniu nie mam chyba
rzeczywiscie musze sciągnąć jakiegoś servicepacka
-
7. Data: 2004-11-07 16:46:51
Temat: Re: działa wam serwis internetowy Inteligo?
Od: "andrzej" <k...@g...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
w wiadomości news:cmlh8k$ea2$1@news.elsat.net.pl...
> andrzej napisał(a):
>
> > tylko u mnie w dalszym ciągu nie działa i pojawia sie napis:
> > Nie można wyświetlić strony
>
> A zainstaluj no jakiegoś servicepacka, a najlepiej wszystko z
WindowsUpdate.
no nadal nic:-(
-
8. Data: 2004-11-07 18:06:43
Temat: działa !!
Od: "andrzej" <k...@g...pl>
musiałem zainstalować wszystkie servicepacki~!
dzięki
-
9. Data: 2004-11-08 08:12:02
Temat: Re: działa wam serwis internetowy Inteligo?
Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>
andrzej wrote:
> no własnie wczesniej miałem ale po przeinstalowaniu nie mam chyba
> rzeczywiscie musze sciągnąć jakiegoś servicepacka
Oo.. to teraz polecam tez jakis antywirusowy, bo na pewno juz masz
jakiegos blastera lub inne ustrojstwo :)
Warto tez doinstalowac "Strong Encryption Pack" w W2K standardowo nie ma
supportu na SSL 128bit.
Pozdrawiam
Krzysztof
no SiG