    From: n...@p...onet.pl
    Date: Fri, 09 Dec 2011 11:25:06 +0100
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: dzienna optima

    Witam,
    założyłem dzienna lokate w optimie przy założeniu: automatycznej
    odnawialności na kolejny taki sam okres i z kapitalizacją odsetek.
    Po założeniu z ciekawości postanowiłem dokonać zmiany opcji parametrów
    lokaty:dokonałem zmiany dot.kapitalizacji odsetek,żeby się nie
    kapitalizowały, w zamyśle żeby wróciły na rachunek główny.Ku mojemu
    zaskoczeniu taki ruch był jednoznaczy ze zmianą pierwszego parametru
    dot.przedłużenia lokaty dziennej na kolejny dzień.
    Jedyną możliwością aktywną po tej operacji była operacja zerwnia lokaty.
    Następnego dnia trwania lokaty,środki wróciły wraz z odsetkami na rachunek
    główny.

    Czy ktoś może testował warunek założenia lokaty z automatyczną jej odnową na
    ten sam okres(1 dzień) przy założeniu braku kapitalizacji odsetek?Jak to
    technicznie wygląda kwota bazowa pracuje non stop a odsetki przekazywane są
    na konto główne?