eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidziwne praktyki bankudziwne praktyki banku
  • Data: 2008-03-30 11:54:21
    Temat: dziwne praktyki banku
    Od: wonski <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bank zamroził mi środki na rachunku (przy próbie płatności
    kartą był brak połączenia i udało się dopiero za 5 razem)
    mam teraz zamrożone prawie 800zł które są mi potrzebne ;/
    czy da się coś zrobić aby to odblokować?
    Pani na infolinii stwierdziła że muszę poczekać tydzień i jak blokada się nie
    zwolni to dopiero wtedy mogę wnieść reklamację
    a ściągnęli mi z konta już za dwie transakcje (tę dobrą i jedną złą) więc pewnie
    niedługo będę miał debet prawie 800 zł, od którego (nie z mojej winy) będę
    musiał zapłacić odsetki
    czy ktoś z Was walczył już z czymś takim?
    jutro po pracy idę do oddziału, może coś poradzą (mam nadzieję)
    aha, bank to BZWBK

    --
    Pozdrawiam
    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Cave me, Domine, ab amico,
    ab inimico vero me ipse cavebo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1