eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidziwne zdarzenie w banku ING › dziwne zdarzenie w banku ING
  • X-Received: by 10.140.104.52 with SMTP id z49mr28772qge.12.1403354887181; Sat, 21 Jun
    2014 05:48:07 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.104.52 with SMTP id z49mr28772qge.12.1403354887181; Sat, 21 Jun
    2014 05:48:07 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!uq10no2170506igb.0!news-out.google.com!a8ni10889qaq.1!nntp.google.com!i1
    3no7919351qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
    mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 21 Jun 2014 05:48:07 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.138.231;
    posting-account=zQGQRwoAAACS3K3BLRxK3Y9yEnLefT_X
    NNTP-Posting-Host: 31.61.138.231
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: dziwne zdarzenie w banku ING
    From: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>
    Injection-Date: Sat, 21 Jun 2014 12:48:07 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603439
    [ ukryj nagłówki ]

    wydano mi kartę prepaid maestro nie pobierając opłaty.
    pracownice wymyśliły że trzeba albo wpłacić gotówką 15zł
    na rachunek karty (aby bank sobie pobrał opłatę) ale wtedy
    pobiorą prowizję 5zł albo zasilić kartę przelewem. Nadto
    zapewniły mnie że nie uda mi się dokonać wpłaty w ich
    przecudnym wpłatomacie.

    zadeklarowałem przelew z innego banku, dostałem kartę gratis
    po chwili na ich komputerze ją aktywowałem a jak już była
    aktywna to wpłaciłem 20zł na konto karty - wpłata sie ładnie
    zaksięgowała, od kilku dni żadnej opłaty bank nie pobrał.

    Saldo 20zł już zużyłem, na 4 doładowania gsm, nic nie wskazuje
    aby bank zamierzał pobierać jakąkolwiek opłatę.

    mam pytanie: Czy to co sie zdarzyło to pomyłka na korzyść
    klienta czy normalne standardowe procedury banku ING?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1