  • 1. Data: 2002-09-16 13:26:33
    Temat: e-PKO
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    Witam,

    Od jakiejś godziny próbuję się do nich dodzwonić - zajęte. Może mnie ktoś
    oświeci jak przez Internet zamknąć rachunek?

    K. Kowalski

  • 2. Data: 2002-09-16 14:04:24
    Temat: Re: e-PKO
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Od jakiejś godziny próbuję się do nich dodzwonić - zajęte. Może mnie ktoś
    > oświeci jak przez Internet zamknąć rachunek?

    Półtorej godziny mija - zajęte. Dyskwalifikacja.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-09-16 15:34:23
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > Od jakiejś godziny próbuję się do nich dodzwonić - zajęte.

    Spróbuj o 1 w nocy - mnie się udało ;-) W ciągu dnia 4get...

    > Może mnie ktoś oświeci jak przez Internet zamknąć rachunek?

    Polecenia/Nowe/Dyspozycje/Wypowiedzenie umowy

    Michał

  • 4. Data: 2002-09-17 07:52:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Michał Rolka" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Polecenia/Nowe/Dyspozycje/Wypowiedzenie umowy

    Dzięki - ale już załatwiłem to inaczej.
    Zamykałem konto z innego powodu, ale na koniec doświadczyłem co to znaczy
    być klientem PKO BP ;-))) Infolinia nie odpowiadała przez prawie 2 godziny.
    Wysłałem więc zapytanie mailem - co mi odesłali? Ani słowa odpowiedzi, nic -
    tylko po prostu po chamsku sam załącznik w formacie doc! (nie chodzi nawet o
    to, ze doc, ale że nie zzipowany). Jak by tego było mało źle to wysłali i
    załącznika nie dało się otworzyć.
    W końcu udało mi się dodzwonić gdzie dowiedziałem się, że mam iść do
    dowolnego oddziału, złożyć oświadczenie, oddać kartę i token (karty i tak
    nie oddałem ;-). Tak też zrobiłem - na koniec mnie jeszcze raz zaskoczyli,
    pani w oddziale SAMA OD SIEBIE dała mi podpisane potwierdzenie mojej
    dysozycji (byłem w lekkim szoku, w innych bankach musiałem się prosić o to).
    No i bye bye PKO BP ;-)

    K. Kowalski

    PS. Witaj PKO BP Inteligo ;-))) (umarł król, niech żyje król ;-)

  • 5. Data: 2002-09-17 09:23:22
    Od: s...@i...pl

    Uzywanie doc-a jako formatu pliku do komunikacji z klientem jest tez chamstwem.
    Ja gdybym dostal taki zalacznik nie mialbym nawet go czym otworzyc. Zakladanie,
    ze kazdy posiada Windows i Worda na dodatek jest olewaniem klienta.
    Jesli mi Inteligo zacznie generowac wyciagi w Wordzie, to sie z nim
    pozegnam.