  • 11. Data: 2003-11-15 22:49:20
    Temat: Re: e-konto osobiste
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Glenn uznaje to za prymitywne zagranie banku... chyba nie
    > poznal prawdziwych prymitywnych zagran innych bankow

    Miałam raczej na mysli, że to Ty dajesz się nabrać na działania, które noszą
    znamiona dbania o Twój interes, podczas gdy tak naprawdę bank ma na
    względzie wyłącznie swój interes (co w końcu jest zrozumiałe, ale nie należy
    się na to nabierać ;-))) Lukas zaś nie oferuje najlepszych warunków, a co do
    "prymitywnych" zagrań to do jakiej kategorii zaliczysz nieprzestrzeganie
    własnego regulaminu?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-11-15 22:50:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp6a8n$7co$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Powiedz mi - jaki
    > jest sens blokowania 5k, gdy to samo można uzyskac nie blokując 5k
    > ;-) ?

    Nie to samo - zaden inny znany mi bank nie da Ci takiego zestawu ofertowego
    jak Lukas w ramach Pro. Wymieniany przez Ciebie VW daje co prawda wysokie %
    i wygodna VE, ale nie daje KK na preferencyjnych warunkach i ma ID zaszyte w
    numerze, co budzi obawy przed uzywaniem tego konta do rozliczen. Nie ma tez
    placowek poza jedna w kraju. I jeszcze pare drobiazgow typu (tanie)
    potwierdzenia faksem na dowolny numer (2 razy skorzystalem nawet). Ze o
    termosie nie wspomne :))

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-11-15 22:53:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Wymieniany przez Ciebie VW daje co prawda wysokie %
    > i wygodna VE, ale nie daje KK na preferencyjnych warunkach

    Daje ją Lukas bez obowiązku posiadania konta ;-))) VC za pół ceny, a MC za 0
    PLN (jedeb rok-drugi pełnopłatny) ;-)))) Po cholerę więc mi ekonto PRO ;-)))
    ? Nawet BZWBK daje VC za pół ceny ;-)))

    >i ma ID zaszyte w
    > numerze, co budzi obawy przed uzywaniem tego konta do rozliczen.

    Eeee - paranoja ;-)))

    >Nie ma tez
    > placowek poza jedna w kraju. I jeszcze pare drobiazgow typu (tanie)
    > potwierdzenia faksem na dowolny numer (2 razy skorzystalem nawet). Ze o
    > termosie nie wspomne :))

    A ile razy była Ci potrzebna placówka? Do tego wystarczy ekonto (po co
    ekonto PRO?). Potwierdzenia też nie są "towarem" codziennym. Z resztą można
    "użyć" Inteligo, które przecież masz, don't you ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-11-15 22:55:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp6afa$ia0$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bp69sa$il9$1@topaz.icpnet.pl...

    > inaczej, skonczyla sie jedna lokata i zadzwonili zmartwieni dlaczego
    > nie zakladam ponownie , w ramach zachety kazali czekac do soboty
    > dla mnie spox, Glenn uznaje to za prymitywne zagranie banku... chyba
    > nie poznal prawdziwych prymitywnych zagran innych bankow

    A nie, skoro nie zakladales lokaty, to nie pochwalam takich nachalnych
    telefonow ...
    Ale widac oni wiedza o tym, bo do mnie nigdy nie probowali, a wiec tez
    plusik - dzwonia do tych, co to lubia :))

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-11-15 22:58:13
    Od: "Damian" <...@...pl>

    --
    DL
    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Antybelki się nie liczą, bo to już nieaktualne ;-) Powiedz mi - jaki jest
    > sens blokowania 5k, gdy to samo można uzyskac nie blokując 5k ;-) ?

    a ty ciagle swoje...
    majac 6k srodkow rzeczywiscie nie ma sensu, i lukas z kontem PRO nie jest
    dla takich osob..
    jednak nie jestes jednym z wielu i niedocenianym jak w pozostalych
    bankach...

    moze to nie konto golda w citi gdzie przysylaja butelki wina pieknie
    zapakowane czy jakies inne gadzety ale zawsze cos

    i bynajmniej nie slodze ah i eh, wada posiadania w ogole konta w lukasie a
    raczej KK VC w lukasie jest obnizona kwota dostepna w kredycie lukas raty
    wlasnie o kwote limitu VC...
    ale majac VC z dobrym limitem mozna sobie odpuscic zakupy w Media Markt na
    raty (lukas raty) i kupowac np w Euro RTV AGD (ge capital bank), nawiasem
    mowiac jak zdobedziesz zaufanie tego ostatniego sklepu to juz dostajesz
    karte i zadne zaswiadczenie o zarobkach przy nastepnych zakupach nie jest
    potrzebne...
    media markt chyba czegos takiego nie daje

  • 16. Data: 2003-11-15 22:59:44
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > a ty ciagle swoje...

    Jak się czegoś uczepię ;-))))

    > majac 6k srodkow rzeczywiscie nie ma sensu, i lukas z kontem PRO nie jest
    > dla takich osob..
    > jednak nie jestes jednym z wielu i niedocenianym jak w pozostalych
    > bankach...

    Wiesz - to jest kwestia, czym się czujesz "doceniony" ;-))))

    > moze to nie konto golda w citi gdzie przysylaja butelki wina pieknie
    > zapakowane czy jakies inne gadzety ale zawsze cos

    Jakby mi bank przesłał wino, tobym "węszyła" na czym mnie "orżnęli" ;-))))
    Taka już moja podejrzliwa natura
    ;-)))

> [...]
    > potrzebne...
    > media markt chyba czegos takiego nie daje

    Mam to w nosie - nie korzystam z rat, bo... umiem liczyć ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-11-15 23:06:53
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp6at9$957$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Daje ją Lukas bez obowiązku posiadania konta ;-))) VC za pół ceny, a
    > MC za 0 PLN (jedeb rok-drugi pełnopłatny) ;-)))) Po cholerę więc mi
    > ekonto PRO ;-))) ? Nawet BZWBK daje VC za pół ceny ;-)))

    Ale jednak mimo wszystko na innych warunkach. Dla klienta Pro VC byla za
    darmo (pierwszy rok) i bez skladania zadnego zaswiadczenia (nie cierpie), a
    przy liczeniu limitu biora pod uwage lokaty.

    > Eeee - paranoja ;-)))

    Nie u mnie, ale dla kogos moze byc istotne.

    > A ile razy była Ci potrzebna placówka?
    Kilka razy sie przydala. Glownie aby odebrac nagrody rozne :)
    Ale tez potwierdzenie operacji wziac pilnie dla administracji pracodawcy.

    > Do tego wystarczy ekonto (po co
    > ekonto PRO?).

    Do przelewow na nowe i dowolne rachunki.
    Ciekawe jak bym sie rozliczal z ENEA np., ktora na kazdej fakturze zmienia
    numer rachunku...

    > Potwierdzenia też nie są "towarem" codziennym. Z resztą
    > można "użyć" Inteligo, które przecież masz, don't you ;-))) ?

    Wlasnie nie sa codzienne - nie wiesz, kiedy beda potrzebne. Wtedy musialbym
    wszystkie przelewy puszczac z Inteligo, a to by drogo wynioslo.
    No i z Inteligo nie dostane podstemplowanej karteczki w ciagu tego samego
    dnia.

    Poza tym Inteligo i eKonto jest za nisko oprocentowane - lubie trzymac
    troche z zapasem na RORze, aby sie nie martwic, ze nagle mi zabraknie na
    jakies regularne platnosci.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-11-15 23:10:01
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Jakby mi bank przesłał wino, tobym "węszyła" na czym mnie "orżnęli" ;-))))
    > Taka już moja podejrzliwa natura
    > ;-)))

    to nie trzeba miec golda aby wiedziec na czym
    wymagany prog 300.000 pln a oprocentowanie??? w kazdym razie jesli jest to
    mizerne

    > Mam to w nosie - nie korzystam z rat, bo... umiem liczyć ;-)))

    ja tez :)
    placac gotowka domagam sie rabatu, nie ma rabatu to raty 0%
    chociaz przy zakupie samochodu mialem jedno i drugie

    jezeli rabat jest mniejszy niz 10% to sie nie szarpie z gotowka bo i po
    co...

  • 19. Data: 2003-11-15 23:19:31
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Glenn napisal/a:

    > Są lesze oferty.

    no są.
    np. VW daje 4.25% ?
    trzymając 5k tam i w Lukasie po miesiącu dopiszą nam odpowiednio:
    VW Lukas
    17.71 14.58

    potem zabiorą podatek
    -3.60 -3.00

    i zostaje

    14.11 11.58

    różnica: 2.40 (słownie dwa złote czterdzieści groszy).

    Tyle kosztuje miesięcznie e-konto pro z całym swoim inwentarzem.
    A dla osób, które założą lokatę - jest jeszcze tańsze.

    To naprawdę gra niewarta świeczki - przesiedzieć sobotnią noc przekonując
    wszystkich grupowiczów jaki to Lukas jest drogi.

    Zbiggy.

  • 20. Data: 2003-11-16 08:32:40
    Od: Witek <w...@m...md>

    Witek <w...@m...md> wrote in

    > Prosze o pomoc i podanie argumentow ktory z nich lepiej wybrac? A moze
    > oba jak juz sugerowano na tej grupie?

    Niestety sugerowane przez was konto Lukas ekonto PRO odpada bo nie mam
    5000zl na lokate. Co sadzicie o Lukas e-konto w porownaniu z oferta mBanku?

    Pozdrowienia,
    Witek