  • 21. Data: 2003-11-16 08:34:32
    Temat: Re: e-konto osobiste
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    X...@1...42.231.152,
    Witek <w...@m...md>:

    > Niestety sugerowane przez was konto Lukas ekonto PRO odpada bo nie mam
    > 5000zl na lokate. Co sadzicie o Lukas e-konto w porownaniu z oferta
    > mBanku?

    Sadze, ze sie dobrze uzupelniaja.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-11-16 10:00:21
    Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>

    > Niestety sugerowane przez was konto Lukas ekonto PRO odpada bo nie mam
    > 5000zl na lokate.

    To sprawa prosta - wal do mBanku !

  • 23. Data: 2003-11-16 10:34:30
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Glenn napisal/a:

    > Proszę - VW - pluskonto - 4,25+e-direct w tym samym banku (do pary)
    > 4%- wypłaty we wszystkich bankomatach za free od 400 PLN w górę,
    > poniżej 1,5 PLN, reszta usług gratis.

    > Są lesze oferty.

    no są.
    np. VW daje 4.25% ?
    trzymając 5k tam i w Lukasie po miesiącu dopiszą nam odpowiednio:
    VW Lukas
    17.71 14.58

    potem zabiorą podatek
    -3.60 -3.00

    i zostaje

    14.11 11.58

    różnica: 2.53 (słownie dwa złote pięćdziesiąt trzy grosze).

    Tyle kosztuje miesięcznie e-konto pro z całym swoim inwentarzem.
    A dla osób, które założą lokatę w lukasie - jest jeszcze tańsze.

    To naprawdę gra niewarta świeczki - przesiedzieć sobotnią noc przekonując
    wszystkich grupowiczów jaki to Lukas jest drogi.

    Zbiggy.

  • 24. Data: 2003-11-16 10:51:12
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

  • 25. Data: 2003-11-17 09:46:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Tyle kosztuje miesięcznie e-konto pro z całym swoim inwentarzem.
    > A dla osób, które założą lokatę - jest jeszcze tańsze.

    Policzyłeś oczywiście opłatę za drugą kartę VE i drugi rok VC ;-))) ?

    > To naprawdę gra niewarta świeczki - przesiedzieć sobotnią noc przekonując
    > wszystkich grupowiczów jaki to Lukas jest drogi.

    Nie wszystkich, tylko niektórych. I nie wiedziałam, że sobotnia noc trwa ok.
    godziny. No ale całe życie człowiek się uczy ;PP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-11-17 09:47:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    /ciach/

    Widzę, że tak Ci dojadło to moje pisanie, że aż się roztroiłes ze złości
    ;PPPP

    BP, NNMSP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-11-17 10:22:21
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

    > Policzyłeś oczywiście opłatę za drugą kartę VE i drugi rok VC ;-))) ?

    karty nie mają tu nic do rzeczy - można je mieć, można nie mieć, można mieć
    inne niż Lukasa (np w mbanku) - rozważamy tu czysty przypadek tych 5 tysięcy bo
    wg Ciebie to jest krytyczny element tak obniżający atrakcyjność Lukasa.

    W przeciwnym wypadku ja mógłbym też dodać do naszych rozważań dodatkowe
    elementy - czy mieszkasz tak blisko ronda ONZ w Wawie, aby tam dokonywać wpłat
    gotówki na VW?

    Zbiggy

  • 28. Data: 2003-11-17 10:59:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    tysięcy bo
    > wg Ciebie to jest krytyczny element tak obniżający atrakcyjność Lukasa.

    To nie jest dla mnie krytyczny element. Po prostu nie widzę sensu trzymania
    5k w Lukasie na koncie (bo są konta lepiej oprocentowane) lub na lokacie (bo
    blokuję pieniądze, a gdzie indziej mam lepszy % na avista). Konto w Lukasie
    bez karty jest zaś dla mnie bez sensu.

    > W przeciwnym wypadku ja mógłbym też dodać do naszych rozważań dodatkowe
    > elementy - czy mieszkasz tak blisko ronda ONZ w Wawie, aby tam dokonywać
    wpłat
    > gotówki na VW?

    Do wpłat gotówki mam właśnie Lukasa (tylko po co mi do tego ekonto PRO?). To
    są z resztą sporadyczne wypadki (jakiś dodatkowy zarobek z wynagrodzeniem w
    postaci gotówki, którą trzeba wpłacić) - reszta pieniędzy "chodzi"
    przelewami, a więc nie odczuwam braku placówek VW czy mbanku ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-11-17 11:33:26
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    Witek napisał(a):

    > Niestety sugerowane przez was konto Lukas ekonto PRO odpada bo nie mam
    > 5000zl na lokate. Co sadzicie o Lukas e-konto w porownaniu z oferta mBanku?

    Te konta się uzupełniają - mam oba od 2 lat i nie chcę innych. Wyplate
    niech cie wpłacają do Lukasa, potem bezpłatnie przelewasz do mbanku i
    masz pełną funkcjonalność. W Lukesie e-konto bez tokena - przelew do
    mbanku musisz sobie zdefiniować na stałe. Visy electron bezpłatnie do
    każdego konta, limit kredytowy w którym chcesz, kredytówkę z którego
    chcesz.